Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
De onderstaande actie is alleen geldig voor Nederlandse klanten:
Tipbet: speel gratis ?‚?15 op GMC17!
In Nederland wellicht niet erg bekend, maar dit weekend staat in Duitsland de GMC17 op het programma. Dit MMA evenement kan jou een mooie bankroll opleveren. Tipbet geeft namelijk aan alle Nederlanders een free bet van ?‚?15 voor dit gala.
Wat moet je doen?
- Log in op Tipbet
- Claim in de live chat jouw ?‚?15 free bet
- Zet de free bet in op een combi van drie weddenschappen (of meer) uit de GMC17
In Nederland wellicht niet erg bekend, maar dit weekend staat in Duitsland de GMC17 op het programma. Dit MMA evenement kan jou een mooie bankroll opleveren. Tipbet geeft namelijk aan alle Nederlanders een free bet van ?‚?15 voor dit gala.
Wat moet je doen?
- Log in op Tipbet
- Zet de free bet in op een combi van drie weddenschappen (of meer) uit de GMC17
Bekijk hier de actie en de voorwaarden
Leuke actie en heb de 15 euro gekregen maar heeft er ook iemand verstand van.
Ik wil graag tips! zelf geen verstand van.
Wat moet je doen?
- Log in op Tipbet
Same here.
Heb nog even een oproepje gedaan in een ander topic: zie hier.
Wat moet je doen?
- Log in op Tipbet
hoi, ik speel deze ook mee maar geen verstand. deze link geeft wel wat info: https://www.tapology.com/fightcenter/events/55819-gmc-17
bij de meeste zie je ook de historie, let wel op de klasseverschillen.
succes!
Iemand een tip voor bovenstaande 3 fold combi van Tipbet?
Iemand een tip voor bovenstaande 3 fold combi van Tipbet?
Gaarne tips delen in het daarvoor bestemde topic. Dan kunnen we dit topic gebruiken voor de aanbiedingen van bookmakers.
Zie hier: Wedden op vechtsporten
Kroon komt met een leuke actie voor de wedstrijd nederland - Duitsland.
Two European Football Giants face each other! We've added €15 (€5 + €10) in Risk Free Bets to your account.The Risk Free Bets can be played as follows:1. A €5 Risk Free Bet that can be placed pre-match2. A €10 Risk Free Bet that can be placed live during the match
Thanks. Normaliter krijg ik van deze emails, maar nu niet. Is wel te spelen, onder Promotions.
Heb de GMC17 gespeeld.Kun je de 15 euro aanklikken voor de bet heb nu na de westrijden nog 15 euro restricted, en de bonus nog in mijn account.Moet ik die doorspelen 1x of heb ik mijn freebet niet gebruikt?
Heb de GMC17 gespeeld.Kun je de 15 euro aanklikken voor de bet heb nu na de westrijden nog 15 euro restricted, en de bonus nog in mijn account.Moet ik die doorspelen 1x of heb ik mijn freebet niet gebruikt?
nee hoeft niet meer doorgespeeld. Je hebt de 15 euro ingezet dat was de vereiste