Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Ik zie dat Belgische mensen vaak wel bonussen krijgen en Nederlanders worden uitgesloten. Beetje discriminatie lijkt me!!!!
Ik zie dat Belgische mensen vaak wel bonussen krijgen en Nederlanders worden uitgesloten. Beetje discriminatie lijkt me!!!!
Of zou het met wet -en regelgeving voor aanbieders in Nederland te maken hebben?
De onderstaande actie is alleen voor?bestaande Belgische klanten (actie loopt tot?zaterdag 15 september 20:29?uur):
Wat moet je doen?
- Ga naar de actiepagina
- Zet min. ?‚?20 in op KRC Genk of Anderlecht (in een 1X2 weddenschap)
- Ontvang voor elke goal die jouw team scoort een ?‚?5 free bet!
De voorwaarden en meer informatie lees je op deze pagina.
Ik ga naar Belgie verhuizen denk ik :-)
Of zou het met wet -en regelgeving voor aanbieders in Nederland te maken hebben?
Ja, maar we zijn beiden lid van de EU. Je zou toch verwachten dat de wetgeving dan gelijk word getrokken met dit soort dingetjes als men een grote superstaat wil zijn.
De onderstaande actie is alleen voor?nieuwe Belgische klanten (actie is tot?15 september 17:59?uur open):
Wat moet je doen?
- Registreer je bij Ladbrokes
- Wed ?‚?1 op Standard wint met de actiecode: PROMOCODE LAD12?
- Ontvang??‚?50 als Standard wint!?
Het gewonnen bedrag moet je vier keer rondspelen op een odd van 1.50 of hoger.
Voorwaarden en meer informatie via?deze link.
Ik ga naar Belgie verhuizen denk ik :-)
haha, hekje me too
Zijn er mensen die iets van een stortbonus bij Betfirst hebben ontvangen toevallig? Heb een zogeheten cadeau mail en normaal is dat vaak een stortbonus maar nu kom ik gewoon op de voorpagina als ik er op klik. Gezien de nogal stroperige klantenservice daar, dacht ik probeer het eerst hier ff. Thanks alvast.
Vervallen, betrof inderdaad (een hele matige) stortbonus!
De onderstaande actie is alleen voor?nieuwe Nederlandse klanten?(actie loopt tot vanavond?18 september 18:55):
Ben jij nog geen klant bij Redbet? Dan kun jij voor de CL-wedstrijd FC Barcelona - PSV een leuk extraatje halen!
Wat moet je doen??
1. Registreer je via de?actiepagina van Redbet
2. Zet ?‚?1 in op PSV wint met de code redbetPSV
3.?Win ?‚?125 cash?als PSV wint!
Voorwaarden en meer informatie via deze link.
Wil je dubbelop profiteren? Maak dan ook nog gebruik van de reguliere welkomstbonus:
- Stort minimaal ?‚?20 op je account met de code REDBETWLC
- Ontvang een ?‚?20 free bet op jouw weddenschap met een minimale inzet van ?‚?20
- Ontvang nog een ?‚?20 free bet op jouw tweede weddenschap (geplaatst via een mobiel apparaat)
Voorwaarden en meer informatie?via?deze link.
Wat een lachwekkende en kansloze actie:joy::joy::joy: