Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen

Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
1647 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. 8 sep. 2018, 09:55 schreef Iaquinta1984:
Op za. 8 sep. 2018, 02:23 schreef umbra666:

Bij bwin €5 freebet per goal voor de Belgen tijdens IJsland-België (uefa nation league) op 11/9, bij een prematch inzet van €10 op winst (1x2) vr de Belgen.

Alleen voor belgen?

Als de Nederlanders scoren krijg je ook freebets. Haha.

Nee - de actie is voor iedereen en het gaat om Belgische doelpunten.

Bericht gewijzigd door JannieSP1982 op za 8 sep. 2018, 09:46
1 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.

Voor iedereen I guess, het gaat om een 5 euro freebet per goal vd Belgen, niet enkel voor de Belgen ;-)

0 Vind ik leuk's

Bij bwin €5 freebet per goal voor de Belgen tijdens IJsland-België (uefa nation league) op 11/9, bij een prematch inzet van €10 op winst (1x2) vr de Belgen.

Heb je link? ik zie hem niet op bwin

0 Vind ik leuk's

De onderstaande actie is alleen voor nieuwe Belgische klanten (actie is tot 11 september 20:45 uur open):

Wat moet je doen?

1. Registreer je bij Ladbrokes
  2. Wed ?‚?10 op België wint met de actiecode: PROMOCODE LAD12
  3. Ontvang ?‚?120 als België wint!?

Het gewonnen bedrag moet je vier keer rondspelen op een odd van 1.50 of hoger. Zeker de moeite waard, als je het ons vraagt.??

Voorwaarden en meer informatie via deze link.

0 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!

Netbet deposit bonus:

Deposit Bonus 100% up to 500€ Get 100% up to €500. Open the cashier and enter the deposit bonus code: SEP18NMake 500€ Deposit and play with 1000€.

Mooie bonus. 1X deposit playthrough om de bonus te krijgen en vervolgens nog 6xD+B playthrough. 13x dus in totaal. Redelijk pittig maar wel te doen. maand geldig.

Iemand een idee hoe de odds op netbet zijn?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 10 sep. 2018, 17:24 schreef teedb:

Netbet deposit bonus:

Deposit Bonus 100% up to 500€ Get 100% up to €500. Open the cashier and enter the deposit bonus code: SEP18NMake 500€ Deposit and play with 1000€.

Mooie bonus. 1X deposit playthrough om de bonus te krijgen en vervolgens nog 6xD+B playthrough. 13x dus in totaal. Redelijk pittig maar wel te doen. maand geldig.

Bij mij pakt die die bonuscode niet. Misschien alleen voor leden die een email hebben ontvangen. Bonuscode is Sep18n?

0 Vind ik leuk's

Ik heb een tijd gespeeld bij netbet, en vond de odds normaal. Niet hoog of laag.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Heb je een link op chat wisten ze er niks vanaf en ik kan het nergens bevestigen

0 Vind ik leuk's
Op ma. 10 sep. 2018, 17:34 schreef totomaster:
Op ma. 10 sep. 2018, 17:24 schreef teedb:

Netbet deposit bonus:

Bij mij pakt die die bonuscode niet. Misschien alleen voor leden die een email hebben ontvangen. Bonuscode is Sep18n?

Bij mij ook niet, maar @ teedb, bedankt voor de tip. Ik log net in en zie nog wat cash op mijn account ;)

0 Vind ik leuk's

Haha dat is altijd mooi! Het was inderdaad via de mail binnengekomen. Weet niet of iedereen er gebruik van kan maken of enkel mensen die de mail hebben ontvangen :(

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.