Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Bij welke ?
Oddsportal.com.
En is toch helemaal geen aanbieding, is gewoon een oddsboost voor combo's die zat bookies hebben
Bij welke ?
Oddsportal.com.
En is toch helemaal geen aanbieding, is gewoon een oddsboost voor combo's die zat bookies hebben
Dat is geen bookmaker ..... maargoed, wat jij wil.
Bij UB stond deze combi op 4.6.
En ik heb lekker gescoord met de bet.
Volgende keer gewoon overheen lezen en negeren.
Dat scheelt je de moeite van het commentaar geven en kun je zelf met tips komen, misschien
Betfirst heeft weer een stortings bonus voor ons! Maak gebruik van de code: ''50AUG'' en ontvang 50% bonus tot €50 euro op je volgende storting.
Dit betekent: €100 euro storten en je krijgt €50 euro extra bonus.
Voorwaarden: De storting en het bonusbedrag moeten 2 keer worden ingezet tegen een minimale quotering van 1.50.
Succes!
Betfirst heeft weer een stortings bonus voor ons! Maak gebruik van de code: ''50AUG'' en ontvang 50% bonus tot €50 euro op je volgende storting.
Voorwaarden: De storting en het bonusbedrag moeten 2 keer worden ingezet tegen een minimale quotering van 1.50.
Succes!
Tot wanneer kan je er gebruik van maken?
Succes!
Voor de volledigheid :-)
https://betfirst.dhnet.be/nl/promotions/summer-deposit50/
https://betfirst.dhnet.be/nl/promotions/summer-deposit100/
Voor beide acties geldt:
Aanbieding geldig tot 26 augustus om middernacht, enkel voorbehouden voor spelers die deze aanbieding via e-mail of sms hebben ontvangen.
Hij pakt hem niet bij mj dus ik denk dat die niet voor iedereen geldig is
Ik kreeg idd de 100€ bonus in mijn mail. Leuke actie van BetFirst.
Ik kreeg idd de 100€ bonus in mijn mail. Leuke actie van BetFirst.
Zat er een code bij?