Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
email gekregegn van betfirst, bedrag zal voor iedereen waarschijnlijk anders zijn en invitatie per email waarschijnlijk nodig, maar mijn code:BF50DEPOSIT deposit 100, 50 bonus.
Yes klopt hennie heb hem ook tot 29 juli dacht ik. Succes!
tip: elke donderdag stortingsactie bij Betser, stort 20 euro en krijg 20 freebets zonder rondspeelvoorwaarden in je locker. Is gratis geld want je kan je geld direct weer terugstorten en maakt kans op wat extra geld via de freespins.
tip: elke donderdag stortingsactie bij Betser, stort 20 euro en krijg 20 freebets zonder rondspeelvoorwaarden in je locker. Is gratis geld want je kan je geld direct weer terugstorten en maakt kans op wat extra geld via de freespins.
Free bets? Ik denk dat je doelt op free spins :)
Maar ik ben het met je eens hoor, geen verdere voorwaarden, dus dat klinkt als gratis geld.
Kutzooi bij mij werkt die niet
Bij mij werkt ie ook niet
email gekregegn van betfirst, bedrag zal voor iedereen waarschijnlijk anders zijn en invitatie per email waarschijnlijk nodig, maar mijn code:BF50DEPOSIT deposit 100, 50 bonus.
Zit er een link (URL) in de mail van de promotie?
Ik wil navragen aan helpdesk waarom ik dit niet heb gekregen en de code het bij mij ook niet doet.
Je kunt beter zeggen dat je de email wel hebt gehad, maar de link niet werkt ;)
misschien activeren ze hem wel handmatig voor je aan.
Ze hebben het erover dat het een welkomsbonus is maar dat slaat toch nergens op.
Jullie zijn toch al lid en krijgen dit als extra stortingbonus of niet?