Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn: €120 bonus + 50% reload bonus

In samenwerking met de relatief nieuwe bookmaker ComeOn hebben wij een mooie welkomstbonus weten af te spreken. Je krijgt bij aanmelding een 100% bonus tot maximaal 120 euro (20 euro meer dan via de reguliere website van ComeOn). Daarnaast kan je tevens gebruik maken van de 50% reload bonus tot maximaal 120 euro (dus 240 euro storten om er maximaal gebruik van te maken.

Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (enkel of alleen combi's toegestaan): €1.80 €2,00
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot 31 augustus 2012 kan je je bonus vrijspelen
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvoetbalfan in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
364 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Uur geleden uibetaling aangevraagd voor 500 euro en nu binnen op me neteller comeon is de beste!
0 Vind ik leuk's
Ik ben redelijk kritisch over ComeOn.
Op het eerste gezicht ziet de weergavr van comeOn er zeer degelijk uit. Mooie plaatjes/templates de weddenschappen weergave zou wat smoother` kunnen, maar het is allemaal heel degelijk. Inloggen werkt goed en snel en er is een duidelijke weergave van het bedrag dat `gelocked is(dat nog vrijgespeeld moet worden) en het bedrag dat al open staat.
Ook over de bonus valt zeer te spreken.200% bonus tot 120 euro is een enorme bonus! Als tegenprestatie moet het gestorte bedrag en de bonus dan wel 5 keer rondgespeeld worden tegen een quote van 1.8 hier zit dan ook het risico in dat de bonus met zich meebrengt. Al met al zou ik zeggen: Deze bonus is zeker niet voor beginnende gokkers, een goede plan van aanpak en een taartmodel zijn essentieel.
Het nadeel van ComeOn zijn de quotes. Deze zijn m.i. laag. Ook zijn er een zeer beperkt aantal weddenschappen(zowel live als van te voren).
Ook veranderen de quotes heel raar bij het live wedden. Zo kan bij een ploeg die achter staat de quote gewoon omlaag gaan! Weddenschappen die reeds zijn afgesloten zijn niet overzichtelijk terug te vinden. Ook de zgn. ComeOn punten zijn praktisch onbruikbaar doordat de hoeveelheid punten die je nodig hebt vrijwel onhaalbaar is. Al met al een matige bookmaker.
0 Vind ik leuk's
druifje:
Ook veranderen de quotes heel raar bij het live wedden. Zo kan bij een ploeg die achter staat de quote gewoon omlaag gaan!

En de odds voor de ploeg die voorstaat gaan omhoog?
druifje:
Weddenschappen die reeds zijn afgesloten zijn niet overzichtelijk terug te vinden.

O, jawel hoor! Ga naar de sports sectie en dan linksonder van de website. Daar staat 'open inzetten' en 'wed historie'.
druifje:
ComeOn punten zijn praktisch onbruikbaar doordat de hoeveelheid punten die je nodig hebt vrijwel onhaalbaar is.

Klopt, ze brengen het heel leuk maar je kan er eigenlijk helemaal niets mee. Beetje lekker maken met niets (lees: heel erg weinig).
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
druifje:
Ook veranderen de quotes heel raar bij het live wedden. Zo kan bij een ploeg die achter staat de quote gewoon omlaag gaan!

En de odds voor de ploeg die voorstaat gaan omhoog?

Veel mensen weten niet hoe Asian Handicaps werken, maar tis zeker de moeite waard om je hier in te verdiepen. 1X of +0,5 zit veel verschil in:
http://i39.tinypic.com/nl94ix.jpg">
Bij Unibet krijg je voor een 1X maar 1,68!!
http://i42.tinypic.com/2z7hq4k.jpg">
0 Vind ik leuk's
Als je wil mag je het wel uitleggen. Had al een beetje lopen zoeken(waarschijnlijk niet goed genoeg) maar kon nauwelijks iets van uitleg hierover vinden.
0 Vind ik leuk's
sjabab:
Als je wil mag je het wel uitleggen. Had al een beetje lopen zoeken(waarschijnlijk niet goed genoeg) maar kon nauwelijks iets van uitleg hierover vinden.

gewoon ff zoeken bovenin op de site op asian handicap:
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoe-werken-aziatische-handicaps/
0 Vind ik leuk's
duidelijk! thanks man.
0 Vind ik leuk's
Kan je hier ook normaal uitbetalen met een directe bankoverschrijving? Ik heb namelijk geen neteller of moneymaker oid.
0 Vind ik leuk's
sundayem:
Kan je hier ook normaal uitbetalen met een directe bankoverschrijving? Ik heb namelijk geen neteller of moneymaker oid.

Dat is ook mogelijk!
Heb zondag me documenten ingestuurd, kreeg gister het groene licht om geld te kunnen overmaken naar mijn E-Wallet en het stond er diezelfde dag nog op. Goede service!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Bij weigeren ze mn kopie van bankafschrift... wat anders kan ik sturen dan een kopie van een bankafschrift? de afschrift mwt hun bedrag erop?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.