Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn: €120 bonus + 50% reload bonus

In samenwerking met de relatief nieuwe bookmaker ComeOn hebben wij een mooie welkomstbonus weten af te spreken. Je krijgt bij aanmelding een 100% bonus tot maximaal 120 euro (20 euro meer dan via de reguliere website van ComeOn). Daarnaast kan je tevens gebruik maken van de 50% reload bonus tot maximaal 120 euro (dus 240 euro storten om er maximaal gebruik van te maken.

Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (enkel of alleen combi's toegestaan): €1.80 €2,00
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot 31 augustus 2012 kan je je bonus vrijspelen
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvoetbalfan in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
364 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vraagje, ik heb zojuist € 240,- ingezet op winst Totten Hotspur (120 storting + 120 bonus). Die gewonnen, nu is mijn balans € 432,- maar ik kan helemaal niks opnemen. Het gehele bedrag is afgesloten.
Best raar toch? In theorie zou ik nu € 192,- moeten kunnen opnemen, dit is gewoon winst. Geen bonus of storting!?
EDIT: Met customer service gesproken van ComeOn erg vriendelijk, die zeggen dat je alleen kan uitcashen als je je bonus canceld. Maar dan ben je die 240 kwijt. Raar hoor..
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Daar heb ik hier ook al 4 keer een vraag over gesteld.
Want ze zeggen dat het bedrag boven het gestorte+bonus (boven de €240 dus) uitbetaald kan worden. Maar dit blijkt dus niet zo te zijn.
0 Vind ik leuk's
draco:
Bon , na eens heel goed alle reacties gelezen te hebben over deze bookie , ga ik ook mijn kans eens wagen
Maar vooraleer ik dit doe heb ik nog 2 onbeantwoorde vragen , waar ik van jullie wel een antwoord zal op krijgen ( hoop ik , denk ik )
1) In het begin van de aktie was er spraken van een periode van 5 maand , tot eind augsutus , waarin je de tijd had om de bonus vrij te spelen
VRAAG : stel dat ik deze week inteken en stort , heb ik dan tijd tot eind augustus of moet ik 5 maand bijrekenen vanaf moment van storting ???
Dus mei storten en tijd hebben tot eind september ????
2) Gezien dat de bonus aan een minimum odd van 1,8 moet vrijgespeeld worden ( dus odds onder de 1,8 zullen niet tellen als vrijspelen bonus )
VRAAG : stel ik maak combo van 3 wedstrijden met elk een odd van 1,5 , dan is mijn totale odd 3,37 . Telt dit als vrijspelen voor de bonus of moet elke odd binnen die combo ook minimum 1,8 zijn ???? Dus combo van 3 wedstrijden en elk minimum 1,8 ??
Bijkomend vraagje : kan men ook systeemcombo's spelen ???? en telt voor systeemcombo's ook dezelfde regel als gewone combo qua minimum odd van 1,8 ???
Thanks om op deze vragen te antwoorden (y) (y)

1. dit week ik niet zo goed. Het lijkt me moment van storten en dan 5 maanden... maar dat zal iemand anders wel beter weten
2. ja dat telt mee, zolang de totale quote maar 1.80 of hoger is.
heb inmiddels ook al de bonus vrijgespeeld, of ja mijn eigen geld...
50 gestort en 50 bonus (zal wel iets mis zijn gegaan maar dat vond ik niet zo erg) en na 500 ingezet te hebben ook precies mijn eigen geld weer vrijgespeeld van 50:D en deze maar weer uitgecasht.
Dezelfde dag nog ontvangen, goede bookie dus!
+ in het begin zag ik een odd bij nec reserves -utrecht reserves waarvan de uitslag allang 3-3 was en deze nog steeds op de site stond voor de dag erna. Helaas maar 10 op gezet want ik vond het eigenlijk al te mooi om waar te zijn :(.
Free money dus, maar dat zal wel eenmalig zijn haha.
0 Vind ik leuk's
dionysiou:
Vraagje, ik heb zojuist € 240,- ingezet op winst Totten Hotspur (120 storting + 120 bonus). Die gewonnen, nu is mijn balans € 432,- maar ik kan helemaal niks opnemen. Het gehele bedrag is afgesloten.
Best raar toch? In theorie zou ik nu € 192,- moeten kunnen opnemen, dit is gewoon winst. Geen bonus of storting!?
EDIT: Met customer service gesproken van ComeOn erg vriendelijk, die zeggen dat je alleen kan uitcashen als je je bonus canceld. Maar dan ben je die 240 kwijt. Raar hoor..

Ja dit is jammer, je kan inderdaad niet uitcashen tot je de volledige bonus hebt vrijgespeeld.
0 Vind ik leuk's
poorsabine:
Daar heb ik hier ook al 4 keer een vraag over gesteld.
Want ze zeggen dat het bedrag boven het gestorte+bonus (boven de €240 dus) uitbetaald kan worden. Maar dit blijkt dus niet zo te zijn.

Hier wil ik graag een duidelijk en "juist" antwoord over , want het lijkt mij idd raar dat je niet je winst kan uitcashen ???? ( of zoals ze zeggen bij ComeOn ben je dan je bonus kwijt ??? )
Ik weet dat je met de bonus aktie van Unibet alles wat boven de 150 € ( 50 € storten + 100 € bonus ) zonder probleem kon laten uitcashen ( en niet alleen bij Unibet , maar bij alle bookies waar je een bonus bovenop je storting krijgt )
Dus graag een duidelijk antwoord van de crew hier , die in kontakt staat met de mensen bij ComeOn
Thanks
0 Vind ik leuk's
Heel raar allemaal, als ik dit van te voren wist..
Anyway heb iemand van Customer Service probleem voorgelegt. Met link van de belofte over uitcashen. Hij was wel Engels, hij ging het forwarden naar de "Dutch manager" en zou morgen antwoord krijgen.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
dionysiou:
Heel raar allemaal, als ik dit van te voren wist..
Anyway heb iemand van Customer Service probleem voorgelegt. Met link van de belofte over uitcashen. Hij was wel Engels, hij ging het forwarden naar de "Dutch manager" en zou morgen antwoord krijgen.

Ik heb het zelfde probleem. Laat even weten, wat eruit komt. Bedankt alvast.
0 Vind ik leuk's
Zojuist een reactie per mail gekregen;
[QUOTE]
Beste Dion,
Ik begrijp dat je enkele vragen had over opvragen voordat de bonus voorwaarden zijn voldaan. De volledige voorwaarden staan hier:
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-6666074789656010255/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
In het kort:
Bij ComeOn speel je voor 50% met je eigen geld en 50% met je bonus geld totdat je de voorwaarden voldaan hebt. Indien je ervoor kiest om het geld op te vragen voordat de bonus voorwaarden voldaan zijn, kun je de bonus annuleren en krijg je de winst die je met je eigen geld gemaakt hebt wat dus de helft van je totaal balans is op dat moment.
Je kunt contact met ons nemen voor meer vragen.
Met vriendelijke groet,
Peter - ComeOn!'s Klantenservice
[/QUOTE]
Vindt de belofte bij de openingspost over uitcashen erg misleidend.
0 Vind ik leuk's
dionysiou:
Vindt de belofte bij de openingspost over uitcashen erg misleidend.

Wat vind je hier misleidend aan? We proberen juist zo volledig mogelijk te zijn...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.