Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin.be legaal in België

Zoals jullie vast al zullen weten is bwin.be sinds 6maart2013 legaal in belgie, en kan dus gebruikt worden om te wedden.
Maar ik zit nu met een vraag,ik heb al een bwinaccount op de bwin.com platform, moet ik nu op de bwin.be een nieuwe account aanmaken of moet ik gewoon mijn account van bwin.com gebruiken.
Aangezien bwin niet uitblinkt in snelheid van service hoop ik hier snel een antwoord te krijgen.
bedankt alvast (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpokerdk in 7-03-2013 12:46 Bookmakers
in 7-03-2013 12:46 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dag PokerDK,
We hebben de vraag even direct aan Bwin gesteld zodat we precies weten van hoe en wat. Als we antwoord terug hebben hoor je van ons! Ons advies is om daarvoor nog even niets te doen, om eventuele problemen te voorkomen.
Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Dag PokerDK,
We hebben de vraag even direct aan Bwin gesteld zodat we precies weten van hoe en wat. Als we antwoord terug hebben hoor je van ons! Ons advies is om daarvoor nog even niets te doen, om eventuele problemen te voorkomen.
Mario
vw-crew:
Dankjewel vw crew, ik zal geen nieuwe account maken nog stortingen uitvoeren en ik zal wachten tot ik zekerheid heb.
Dus ik zal wachten op jullie antwoord.
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Dag PokerDK,
Mario

Nog geen nieuws?VW
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
vw-crew:
Dag PokerDK,
Mario

Nog geen nieuws?VW

Bij Bwin kan het zoals bij veel bookmakers wel een tijdje duren voordat er antwoord binnen is. Zelf vermoed ik dat het niet nodig is om opnieuw een account aan te maken omdat inwoners uit Belgie zich nu ook nog steeds kunnen aanmelden op het bwin..com platform. Als ik Belgie bij het inschrijvingsformulier dan komt er de volgende melding te staan : Attention: Please consider that the sign up bonus is not valid for the selected residence country. Nevertheless, we have regularly other promotions for your country. Please finish the registration so we can send you further promotions.
Dus volgens mij echt niet nodig om een nieuwe account aan te maken echter voor de volle 100% zekerheid toch het antwoord van Bwin afwachten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
I'll sit and wait...Thx ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.