Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin, wat gebeurt er met mijn account?

Hallo,
Na het lezen van goede reviews heb ik onlangs een account aangemaakt bij Bwin.
Ik heb vervolgens 2000 euro gestort, binnen twee dagen voor 365 euro aan stakes geplaatst en daarmee 277,25 euro winst gemaakt met over/onder weddenschappen.
Bij toeval kwam ik via 'mijn account' terecht op de withdraw pagina en zag ik dat ik, ter verificatie, mijn ID moest uploaden. Zo gezegd, zo gedaan.
Tot mijn schrik was mijn account de volgende dag zonder opgaaf van reden geblokkeerd en ben ik op de weergegeven 'Account temporary blocked' melding gaan googlen. Wat ik daar vervolgens allemaal tegenkwam baart me op dit moment enorme zorgen.
Vanzelfsprekend heb ik een mailtje gestuurd naar de klantenservice en heb ik snel een reactie gekregen met het verzoek om mijn ID, een recent bankafschrift en een andere recente rekening op te sturen. Dat heb ik gedaan en de 'case' wordt nu onderzocht door het 'daarvoor verantwoordelijke team', zoals Bwin aangeeft.
Zijn er soortgelijke ervaringen? Is dit een standaard authenticatie procedure en wat is ongeveer het tijdsbestek wat daaroverheen gaat? Als ik de google resultaten moet geloven wordt een account bij soortgelijke meldingen vaak nooit meer geopend en kun je met een beetje pech ook nog fluiten naar je geld.
Is er iemand die mij gerust kan stellen en weet hoe het zit?
Voor de duidelijkheid, ik weet zeker dat mijn account voldoet aan de algemene voorwaarden. Ik heb het bedrag gestort via iDeal en het rekeningafschrift wat ik heb gestuurd is ook van het account waarmee ik de storting heb voldaan. Daarnaast komen de gegevens in mijn account exact overeen met de gegevens op mijn ID.
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmve1990 in 16-03-2013 18:13 Bookmakers
in 16-03-2013 18:13 Bookmakers
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
benz010:
Ik heb een vraag mensen ik speel ook op bwin.

Kreeg gisteren een melding toen ik inlogde dat ik kaartjes heb gewonnen voor real madrid wedstrijd vip.

daarna toen ik inlogde verdween de balk ineens heb ik ze gemaild zegt bwin klantenservice ja sorry was een storing fout die prijs was voor iemand anders bedoeld en ze hebben me ter compensatie 10 euro speel tegoed gegeven hier ben ik het niet mee eens.

Kan iemand me vertellen of ik tegen in beroep kan gaan zo ja hoe of wat ?

Groetjes

Ik wacht nog steeds op een mail van die support...
Je heb geluk dat je een mail heb ontvangen en je boft al helemaal dat je 10 euro extra kreeg.
0 Vind ik leuk's
Ik heb al 2 mailtjes verstuurd een week geleden, maar nog steeds geen antwoord gekregen? Kan dit?
0 Vind ik leuk's
Ja dat kan dat is mij ook al vaker overkomen, gaat niet goed komen, die antwoorden krijg je niet.
Enige wat mij overkwam is dat mijn vraag is uitgevoerd, dus er is wel hoop.

En aangezien er al meerdere topics zijn van BWIN gaat ook deze dicht, ben zo lekker bezig ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.