Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin, wat gebeurt er met mijn account?

Hallo,
Na het lezen van goede reviews heb ik onlangs een account aangemaakt bij Bwin.
Ik heb vervolgens 2000 euro gestort, binnen twee dagen voor 365 euro aan stakes geplaatst en daarmee 277,25 euro winst gemaakt met over/onder weddenschappen.
Bij toeval kwam ik via 'mijn account' terecht op de withdraw pagina en zag ik dat ik, ter verificatie, mijn ID moest uploaden. Zo gezegd, zo gedaan.
Tot mijn schrik was mijn account de volgende dag zonder opgaaf van reden geblokkeerd en ben ik op de weergegeven 'Account temporary blocked' melding gaan googlen. Wat ik daar vervolgens allemaal tegenkwam baart me op dit moment enorme zorgen.
Vanzelfsprekend heb ik een mailtje gestuurd naar de klantenservice en heb ik snel een reactie gekregen met het verzoek om mijn ID, een recent bankafschrift en een andere recente rekening op te sturen. Dat heb ik gedaan en de 'case' wordt nu onderzocht door het 'daarvoor verantwoordelijke team', zoals Bwin aangeeft.
Zijn er soortgelijke ervaringen? Is dit een standaard authenticatie procedure en wat is ongeveer het tijdsbestek wat daaroverheen gaat? Als ik de google resultaten moet geloven wordt een account bij soortgelijke meldingen vaak nooit meer geopend en kun je met een beetje pech ook nog fluiten naar je geld.
Is er iemand die mij gerust kan stellen en weet hoe het zit?
Voor de duidelijkheid, ik weet zeker dat mijn account voldoet aan de algemene voorwaarden. Ik heb het bedrag gestort via iDeal en het rekeningafschrift wat ik heb gestuurd is ook van het account waarmee ik de storting heb voldaan. Daarnaast komen de gegevens in mijn account exact overeen met de gegevens op mijn ID.
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmve1990 in 16-03-2013 18:13 Bookmakers
in 16-03-2013 18:13 Bookmakers
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit is niet de eerste keer dat er een account wordt geblokkeerd bij Bwin. Zie de volgende topics:
https://www.voetbalwedden.net/topic/bwin-riekt-naar-oplichting-1710/
https://www.voetbalwedden.net/topic/account-bwin-geblokkeerd-1721/
https://www.voetbalwedden.net/topic/bwin-account-bevroren-na-uitbetaling-1589/
https://www.voetbalwedden.net/topic/bwin-is-lekker-bezig-899/1/
https://www.voetbalwedden.net/topic/bwin-uitbetaling-probleem-775/
https://www.voetbalwedden.net/topic/bwin-wie-helpt-mij--721/
Zelf heb ik er nog nooit problemen gehad, maar langzaamaan komen er steeds meer klachten over Bwin. Mijn enige advies die ik je kan geven is om er een echte zaak van te maken. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost (y)
0 Vind ik leuk's
We regret to inform that your account has been blocked.
If you have any questions, please contact our Customer Service team.
Maar bwin heeft de slechtste klantenservices ooit! Geen live chat en op emails antwoorden ze nooit....
Ik snap er niks van, speel al 3 jaar op BWIN en nooit een probleem gehad. Heeft iemand een tip?
0 Vind ik leuk's
heb het zelfde probleem mijn raad met zen alle bwin belgium twitter acount bestoken met slechte reviews en klacht neer legen bij de kansspelen comisie heb ik der net gedaan heb een email gekregen dat de zaak in behandeling is
0 Vind ik leuk's
Ik heb vorige maand voor het eerst Bin gespeeld. Gewonnen en een bedrag van 50euro withdraw. Foto van pinpas, foto van rijbewijs gemaakt en geüpload. Uur later was het in orde. Geld ook netjes ontvangen! Geen klachten van mijn kant dus!
0 Vind ik leuk's
kijk dan eens op internet hoeveel klachten er staan van bwin gistern nog gespeeld geld gewonnen wouw dit af halen vandaag rekening geblokeerd geen reactie van klanten dienst hier voor kreeg ik altijd een mail terug binnen de 2 uur nu na 6 mails geen reactie type maar eens in bij google
klachten bwin enzijn mensen die duizende euro s kwijt zijn
0 Vind ik leuk's
Het is de laatste tijd bekend dat Bwin niet uitblinkt in customer support en dat accounts, soms zelfs zonder enige reden, geblokkeerd worden. We hebben dit reeds een aantal keren bij Bwin aangekaart dat ze er momenteel 'niet echt positief op staan in Nederland'. Voor de vakantie hebben ze beterschap beloofd.
Is je account al weer geopend? En zo nee, wat zeggen ze (als ze iets zeggen)?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
dannyvdl:
heb het zelfde probleem mijn raad met zen alle bwin belgium twitter acount bestoken met slechte reviews en klacht neer legen bij de kansspelen comisie heb ik der net gedaan heb een email gekregen dat de zaak in behandeling is

Bellen (+350 200 77761) is het beste. Mijn ervaringen met de klantenservice van Bwin zijn ook niet bepaald positief, om het maar eens zachtjes uit te drukken. Bwin doet er veel te lang (lees: 1 of meerdere weken!) over om te antwoorden op emails. Daarnaast kreeg ik vaak een standaard reactie terug, zonder een antwoord op mijn specifieke klacht. Over de telefoon kreeg ik dat wel, al moet je wel een woordje Engels kunnen spreken.
Al met al een vrij waardeloze klantenservice, wat je niet zou verwachten met een bookie van een dergelijke staat van dienst. Dat is voor mij ook de voornaamste reden om Bwin zoveel mogelijk links te laten liggen. Wat niet zo heel moeilijk is, want de odds zijn vaak niets bijzonders. Er zijn in mijn ogen tig bookies die veel beter met hun klanten omgaan.
Dat ze eerst maar een voetbalclub minder sponsoren en hun klantenservice eens flink op de schop nemen! (h)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Heb ook een acount aangemaakt bij bwin alleen om de bonus vrij te spelen.ik heb veel negatieve verhalen gelezen dus had ook wel twijfels of ik me geld wel zou krijgen.
maar kan niks negatief over bwin zeggen kreeg wel wat laat een reactie duurde 2 dagen.maar verder alles netjes geregeld uitbetaling duurde minder dan 8 uur via skrill.en die id check was binnen 1 dag geregeld.
0 Vind ik leuk's
Ik heb een vraag mensen ik speel ook op bwin.

Kreeg gisteren een melding toen ik inlogde dat ik kaartjes heb gewonnen voor real madrid wedstrijd vip.

daarna toen ik inlogde verdween de balk ineens heb ik ze gemaild zegt bwin klantenservice ja sorry was een storing fout die prijs was voor iemand anders bedoeld en ze hebben me ter compensatie 10 euro speel tegoed gegeven hier ben ik het niet mee eens.

Kan iemand me vertellen of ik tegen in beroep kan gaan zo ja hoe of wat ?

Groetjes
0 Vind ik leuk's
benz010:
Ik heb een vraag mensen ik speel ook op bwin.

Kreeg gisteren een melding toen ik inlogde dat ik kaartjes heb gewonnen voor real madrid wedstrijd vip.

daarna toen ik inlogde verdween de balk ineens heb ik ze gemaild zegt bwin klantenservice ja sorry was een storing fout die prijs was voor iemand anders bedoeld en ze hebben me ter compensatie 10 euro speel tegoed gegeven hier ben ik het niet mee eens.

Kan iemand me vertellen of ik tegen in beroep kan gaan zo ja hoe of wat ?

Groetjes

Heb je meegedaan aan een loterij waar je voetbalkaartjes kunt winnen en hiervoor dus loten gekregen of gekocht? Zo, ja zou ik hiervan bewijs sturen naar ze. Zo niet dan moet je niet zeuren en blij zijn met je gratis bet.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.