Bwin storting niet ontvangen
Ik heb dinsdag 27 maart 100 Euro gestort op mijn Bwin account. Hiermee had ik tot nu toe geen problemen gehad, tot die dag. Normaal word het geld gelijk gestort, maar dit keer stond het er aan het eind van de middag nog steeds niet. Ik heb dus een mail gestuurd naar Bwin hierover en kreeg zoals zovaak bij hun, pas vrijdagavond antwoord. Hierin zeiden ze het volgende:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Let er alstublieft op dat overschrijvingen tussen de 3 en 5 werkdagen kunnen duren en bwin niet in staat is om dit te beïnvloeden. Zodra onze bank uw storting bevestigt, zal het bedrag op uw bwin account bijgeschreven worden en zult u hiervan op de hoogte worden gesteld via e-mail.
Daarnaast de vraag of, als het er na 5 dagen nog steeds niet was, ik wat data van de storting kon sturen. Kort samengevat: 5 werkdagen na de storting stuur ik een mail met de benodigde info (dat was dus vorige week dinsdag). Het is nu alweer 4 werkdagen later en ik heb nog steeds niks van hun gehoord. Wat kan ik nu het beste doen? Hun contacteren heeft duidelijk geen zin en je kan betalingen via iDeal niet terugvragen via de bank (Voor mij is dat de ING)
Alvast bedankt voor de hulp
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Let er alstublieft op dat overschrijvingen tussen de 3 en 5 werkdagen kunnen duren en bwin niet in staat is om dit te beïnvloeden. Zodra onze bank uw storting bevestigt, zal het bedrag op uw bwin account bijgeschreven worden en zult u hiervan op de hoogte worden gesteld via e-mail.
Daarnaast de vraag of, als het er na 5 dagen nog steeds niet was, ik wat data van de storting kon sturen. Kort samengevat: 5 werkdagen na de storting stuur ik een mail met de benodigde info (dat was dus vorige week dinsdag). Het is nu alweer 4 werkdagen later en ik heb nog steeds niks van hun gehoord. Wat kan ik nu het beste doen? Hun contacteren heeft duidelijk geen zin en je kan betalingen via iDeal niet terugvragen via de bank (Voor mij is dat de ING)
Alvast bedankt voor de hulp
in 9-04-2012 14:58 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
vincent129:
Ik heb dit ook 1 keer gehad, kreeg exact dezelfde mail, na 5 dagen had ik mijn storting toen wel. dus nog even wachten.
Ik zit ook bij ING is hun schuld
Ik heb dit ook 1 keer gehad, kreeg exact dezelfde mail, na 5 dagen had ik mijn storting toen wel. dus nog even wachten.
Inderdaad, even rustig afwachten en contact met Bwin opnemen als het na 5 dagen nog niet op je account staat. Succes!
Hakuna Matatttta.
Ik heb dus contact opgenomen, maar is het dan normaal dat ze daar bij Bwin er weken over doen om te antwoorden? Vind het nogal respectloos..
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Beller is sneller.
Naam telefonist opschrijven, afspraak maken, strenge edoch vriendelijke brief in elkaar timmeren.
Naam telefonist opschrijven, afspraak maken, strenge edoch vriendelijke brief in elkaar timmeren.
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
snka2511:
Ik heb dus contact opgenomen, maar is het dan normaal dat ze daar bij Bwin er weken over doen om te antwoorden? Vind het nogal respectloos..
geduld is een schone zaak en met deze Paasdagen is er vaak onderbezetting ;-)
Dan zal ik nog wel een weekje wachten en nadat ik m'n geld terugheb gelijk account laten verwijderen. Heb ik in ieder geval met hun geen gezeur meer.
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
snka2511:
Dan zal ik nog wel een weekje wachten en nadat ik m'n geld terugheb gelijk account laten verwijderen. Heb ik in ieder geval met hun geen gezeur meer.
Ben maar blij dat het Bwin is waar dit gebeurd en niet een andere bookie. Bwin is nochtans redelijk correct als het om dit soort dingetjes gaat.
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker