Bwin marketpunten
BWIN hanteert een bonus punten systeem waarbij je marketpunten verzameld: (van BWIN site)
Hoe vaker u bwin speelt, des te meer Market- en Statuspunten u verzamelt. Zodra u beschikt over voldoende punten dan kunt u ze gebruiken voor het aankopen van exclusieve producten. Met uw punten kunt u ook gebruik van een aantal topprivileges.
Mijn vraag is daarom hoeveel punten heeft iedereen al verzameld en hebben mensen wel eens spullen hiervoor gekocht? Zoja wat heb je gekocht?
Mijn huidige punten totaal is 12.406 marketpunten
Hoe vaker u bwin speelt, des te meer Market- en Statuspunten u verzamelt. Zodra u beschikt over voldoende punten dan kunt u ze gebruiken voor het aankopen van exclusieve producten. Met uw punten kunt u ook gebruik van een aantal topprivileges.
Mijn vraag is daarom hoeveel punten heeft iedereen al verzameld en hebben mensen wel eens spullen hiervoor gekocht? Zoja wat heb je gekocht?
Mijn huidige punten totaal is 12.406 marketpunten
in 12-09-2011 17:57 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
10.000 punten heb je 4 euro. Had er wel eens veel gehad, dacht iets van 60.000 punten maar dat kwam door blackjacken :-$ haha
Als ik ga uitcashen of geen geld meer had, kocht ik er cash tegoed voor. Dit is een van de weinig goede dingen bij BWIN :P
Ik raad wel iedereen aan om dit te activeren want dit moet je wel zelf doen en is gratis.
Als ik ga uitcashen of geen geld meer had, kocht ik er cash tegoed voor. Dit is een van de weinig goede dingen bij BWIN :P
Ik raad wel iedereen aan om dit te activeren want dit moet je wel zelf doen en is gratis.
onzemichael:
Waarop bazeer je dit dan?Als ik ga uitcashen of geen geld meer had, kocht ik er cash tegoed voor. Dit is een van de weinig goede dingen bij BWIN :P
Against modern Football
psvmike:
onzemichael:
Waarop bazeer je dit dan? Als ik ga uitcashen of geen geld meer had, kocht ik er cash tegoed voor. Dit is een van de weinig goede dingen bij BWIN :P
Unibet en betfair hebben geen bonus systeem, dat is wel jammer. voordeel bij betfair is dat je bij veel wedden minder commissie gaat betalen.
Verder vind ik de bonussen die bwin aanbiedt wel super vergeleken met andere bookies. Daarentegen blijft bwin wel erg onoverzichtelijk qua layout, dat is een minpunt
Ik heb er op het moment 25.000, nog nooit iets van gekocht op een enkele na een paar honderd voor 1 of andere loting waar uiteraard niets uitkwam hehe. Je moet wel veel punten hebben om iets fatsoenlijks te krijgen.
-
Ik heb 'm net geactiveerd en heb nu 1000 punten
Eens kijken of ik binnen een jaar een bwin mini op m'n stoep heb staan (h)
Eens kijken of ik binnen een jaar een bwin mini op m'n stoep heb staan (h)
Ik heb alleen het Bwin speldje ontvangen voor de White member status.
Ideale manier om punten te krijgen is veel geld zetten op een odd van 1.01. Alleen als het fout gaat baal je wel flink. Soms staat een team 3-1 voor in de 82ste minuut en krijg je nog 1.01 voor de to win en kun je dus gratis punten binnenhalen.
een wedstrijd als Nederland - San Marino: Nederland @ 1.01 was er ook een die ik heb gebruikt
iedereen moet zich ook inschrijven voor de gratis punten. je krijgt gratis punten als je actief blijft bij bwin. dus gewoon elke maand een bet daar spelen en je krijgt punten (staat ergens een plaatje met een kalendertje die moet je hebben)
Ideale manier om punten te krijgen is veel geld zetten op een odd van 1.01. Alleen als het fout gaat baal je wel flink. Soms staat een team 3-1 voor in de 82ste minuut en krijg je nog 1.01 voor de to win en kun je dus gratis punten binnenhalen.
een wedstrijd als Nederland - San Marino: Nederland @ 1.01 was er ook een die ik heb gebruikt
iedereen moet zich ook inschrijven voor de gratis punten. je krijgt gratis punten als je actief blijft bij bwin. dus gewoon elke maand een bet daar spelen en je krijgt punten (staat ergens een plaatje met een kalendertje die moet je hebben)