Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin klantenservice blinkt niet uit in snelheid

Precies een week geleden heb ik Bwin een email gestuurd met daarin enkele vragen met betrekking tot mijn account. Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord gehad. In het verleden heb ik dit ook al vaker gehad, waarbij het antwoord zelfs pas kwam na 3 weken of zelfs een maand. Dit in tegenstelling tot andere grote bookmakers, waarbij binnen een dag gereageerd wordt of vragen via livechat worden beantwoord.
Meer mensen hier storend last van? En is dit minpunt al een keer bij Bwin doorgegeven?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsundayem in 21-01-2013 12:12 Bookmakers
in 21-01-2013 12:12 Bookmakers
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hallo Iedereen,
Ik heb nu ongeveer 2 en een halve week geleden gestort op bwin.
Meteen een behoorlijke winst gemaakt.
Maar ik heb dus ook een kopie van mij id opgestuurd die zelfde dag nog.
Maar naar 2 halve week heb ik nog steeds geen goedkeuring voor het uitbetalen.
Hebben mensen hier ook last van gehad ?
En hoelang duur het bij jullie voor dat ze de kopie hadden goedgekeurd ?
0 Vind ik leuk's
Ja ik wacht ook nou al 3 weken op goedkeuring. Email gestuurd maar geen reactie.
0 Vind ik leuk's
Ja ik heb ookal meedere mails gestuurd, eerst stuurde netjes antwoorden terug
Maar nu reageren ze niet meer.
0 Vind ik leuk's
igorp:
Hallo Iedereen,
Ik heb nu ongeveer 2 en een halve week geleden gestort op bwin.
Meteen een behoorlijke winst gemaakt.
Maar ik heb dus ook een kopie van mij id opgestuurd die zelfde dag nog.
Maar naar 2 halve week heb ik nog steeds geen goedkeuring voor het uitbetalen.
Hebben mensen hier ook last van gehad ?
En hoelang duur het bij jullie voor dat ze de kopie hadden goedgekeurd ?

Voor dit soort dingen ff de telefoon pakken en ze opbellen is de makkelijkste en snelste manier denk ik.
0 Vind ik leuk's
Ik heb precies hetzelfde probleem als de heren hierboven. Elke keer als ik denk dat mijn ID wel is goedgekeurd, en ik bij Withdrawals kijk, moet ik weer opnieuw mijn ID invoeren. Terwijl ik wel altijd de melding van de site krijg dat mijn ID is geupload. Erg vervelend want ik wil het liefst het geld eraf halen, en weer met een klein bedragje beginnen.
0 Vind ik leuk's
Ja maar mijn engels is niet zo best.
Dus als ik dan zou gaan bellen met ze.
Denk ik niet dat ik het goed zou kunen verwoorden.
0 Vind ik leuk's
waarschijnlijk moet je bij het uitbetalen je id kaart laten verifieren. die moet je dan inscannen en ook je gebruikersnaam op de document zetten. ik heb dat ook gehad 3 weken lang id opgestuurd, keek ik ergens in de (engelse) faq en daar stond dat je ook je gebruikersnaam erbij moest zetten, ik de nederlandse faq kon ik dit niet vinden. nadat ik gebruikersnaam bij het id document had gezet kreeg ik binnen 2 dagen mijn geld overgeboekt op mijn rekening.
0 Vind ik leuk's
Niks mis mee.
Na 3weken eindelijk een mail terug ontvangen.
Waarin ze vragen of ik ook de achter van id kan opsturen
Nou maar afwachten hoelang dit nou weer gaat duren.
0 Vind ik leuk's
Had ook last van dit probleem en heb even gebeld met BWIN. De dame aan de telefoon controleerde mijn gegevens en heeft meteen mijn ID approved. Nu kan ik meteen uitcashen. Zo te zien het eerste positieve bericht over bwin dit jaar:P. Had gister pas mijn ID ingestuurd maar heb gewoon niet zoveen geduld :).
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
Raar. Gister gemaild naar bwin, vandaag antwoord terug. Ben al ruim 2 jaar erg tevreden daar
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.