Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin klantenservice blinkt niet uit in snelheid

Precies een week geleden heb ik Bwin een email gestuurd met daarin enkele vragen met betrekking tot mijn account. Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord gehad. In het verleden heb ik dit ook al vaker gehad, waarbij het antwoord zelfs pas kwam na 3 weken of zelfs een maand. Dit in tegenstelling tot andere grote bookmakers, waarbij binnen een dag gereageerd wordt of vragen via livechat worden beantwoord.
Meer mensen hier storend last van? En is dit minpunt al een keer bij Bwin doorgegeven?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsundayem in 21-01-2013 12:12 Bookmakers
in 21-01-2013 12:12 Bookmakers
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bwin is niet de beste in klantenservice, dit is al een beetje bekend.
Ik zou nog een keer mailen of bellen op 00350 200 777 61, bellen is natuurlijk het snelste. Ik begrijp ook niet waarom ze geen live chat hebben, dat zou vele mails besparen.
0 Vind ik leuk's
etienne29:
Bwin is niet de beste in klantenservice, dit is al een beetje bekend.
Ik zou nog een keer mailen of bellen op 00350 200 777 61, bellen is natuurlijk het snelste. Ik begrijp ook niet waarom ze geen live chat hebben, dat zou vele mails besparen.

Ik wist niet eens dat ze telefonisch bereikbaar zijn. Is dat iets nieuws?
0 Vind ik leuk's
Heb ik dat nummer gebeld. Hebben ze mijn mail al gelezen, maar doorgestuurd naar een andere afdeling. Dat hadden ze mogen vermelden.
Mijn account zou 10 januari weer open gaan, maar door een technische fout is hij nog steeds gesloten :s (n).
0 Vind ik leuk's
sundayem:
Heb ik dat nummer gebeld. Hebben ze mijn mail al gelezen, maar doorgestuurd naar een andere afdeling. Dat hadden ze mogen vermelden.
Mijn account zou 10 januari weer open gaan, maar door een technische fout is hij nog steeds gesloten :s (n).

Goed dat je gebeld hebt, dan heb je direct een antwoord. Hopelijk heb je snel weer toegang tot je account. Volgens mij heeft Bwin al een tijdje een telefoonnummer ja :).
0 Vind ik leuk's
Ik ben ook niet tevreden over Bwin. Het liefst pluk ik ze daar helemaal kaal, maar ben dan bag dat ik kan fluiten naar mn centen ;)
Had laatst zaterdagavond om 23.00u 200€ gestort en heb een uitbetaling via moneybookers aangevraagd op zondag 15.00u van 238€. Uiteindelijk pas woensdagmiddag (na 2 mails gestuurd te hebben) ontvangen. Nu misschien de vraag waarom ik had gemaild. Omdat als ik een uitbetaling doe bij betfair(30min. Na uitbetaling) en 12bet (10 min. Na uitbetaling) het geld al op mn MB account heb.
Daarnaast slecht dat ze die mini games niet uit kunnen schakelen voor je. Tering wat heb ik hier al veel geld al aan verloren (n) (n)
0 Vind ik leuk's
Ik had 24 januari geld gewonnen en tot op heden niet ontvangen.
Mail gestuurd, geen respons. Nu maar weer gemaild.
Vind het erg slecht en zal ook zeker niet meer op Bwin gaan spelen.
0 Vind ik leuk's
barca1985:
Ik had 24 januari geld gewonnen en tot op heden niet ontvangen. Mail gestuurd, geen respons. Nu maar weer gemaild.Vind het erg slecht en zal ook zeker niet meer op Bwin gaan spelen.

Vervelend! Zou je, als je een antwoord hebt, deze hier kunnen posten. Dan kunnen we even in de gaten houden hoe alles bij bwin verloopt in 2013. Dit is inderdaad geen reclame.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ben nieuw hier en vandaag ook een account bij Bwin aangemaakt. Nadat ik 25,- had overgemaakt met Ideal werd mijn account geblokkeerd.
Krijg verder niets te zien, alleen de melding "your account is closed" .Het geld hebben ze wel van mijn rekening afgeschreven. Ze reageren (nog) niet op mijn email.
Wou dat ik dit topic wat eerder had gelezen, dan had ik daar nooit een account aangemaakt.
Ben ik nu mijn geld kwijt?
0 Vind ik leuk's
Waarschijnlijk moet je je ID opsturen. Mijn pa had ook opeens dat zijn account closed was, hij heeft ze gemaild en kreeg een maand (!!!!!!) later de melding dat ie gewoon bovenstaande moest opsturen.
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
snka2511:
Waarschijnlijk moet je je ID opsturen. Mijn pa had ook opeens dat zijn account closed was, hij heeft ze gemaild en kreeg een maand (!!!!!!) later de melding dat ie gewoon bovenstaande moest opsturen.

Van een grote bookmaker als Bwin zou je inderdaad een betere klantenservice mogen verwachten. De email-dienst blinkt inderdaad niet uit in snelheid, als ze überhaupt al de moeite nemen om je email door te lezen. :(
Als je belt heb je doorgaans wel meteen antwoord, al kleeft daar wel een groot nadeel aan. Emails kun je bewaren en als 'bewijsmateriaa'l gebruiken als Bwin haar afspraken niet na komt. Bij een telefoongesprek gaat dat natuurlijk wat lastiger. Mijn advies is om te bellen via Skype en ondertussen het gesprek op te nemen via www.voipcallrecording.com. Dan heb je namelijk wel alles zwart op wit.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.