Bwin is "lekker" bezig
Beste mensen, ik wil hier een klacht over bwin laten wete aan jullie.
Ik weet dat meerdere mensen hier last van hebben gehad en ik vind het niet kunnen.
Namelijk:
Ik heb vandaag op wayne jones gooit meer 180'ers dan vincent scholten @2.00 gezet.
Deze heb ik gewonnen en een kwartier later kijk ik op mijn bwin account: weddenschap ongeldig.
Dit vind ik gewoon oplichterij, de odd was niet te hoog/ te laag maar ik vermoed dat bwin gewoon haar macht misbruikt. Daarnaast hebben in ieder geval vincent en kurdy hier ook last van gehad.
Dit is niet de 1e match bij bwin die geannuleerd wordt met darten, ik heb nu een mail gestuurd waarbij ik een verklaring eis of anders bij bwin vertrek. Mocht Bwin niet reageren weet ik genoeg.
Hebben jullie ook zoiets meegemaakt of gehoord en wat hebben jullie toen gedaan?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Thijs
Ik weet dat meerdere mensen hier last van hebben gehad en ik vind het niet kunnen.
Namelijk:
Ik heb vandaag op wayne jones gooit meer 180'ers dan vincent scholten @2.00 gezet.
Deze heb ik gewonnen en een kwartier later kijk ik op mijn bwin account: weddenschap ongeldig.
Dit vind ik gewoon oplichterij, de odd was niet te hoog/ te laag maar ik vermoed dat bwin gewoon haar macht misbruikt. Daarnaast hebben in ieder geval vincent en kurdy hier ook last van gehad.
Dit is niet de 1e match bij bwin die geannuleerd wordt met darten, ik heb nu een mail gestuurd waarbij ik een verklaring eis of anders bij bwin vertrek. Mocht Bwin niet reageren weet ik genoeg.
Hebben jullie ook zoiets meegemaakt of gehoord en wat hebben jullie toen gedaan?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Thijs
in 22-12-2011 21:20 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Weddenschap ongeldig. Ik ga mailen.
Tafeltennis trouwens zelfde verhaal. Mailen en bij mij werd het toen wel goedgekeurd (weliswaar pas na 2 dagen).
Tafeltennis trouwens zelfde verhaal. Mailen en bij mij werd het toen wel goedgekeurd (weliswaar pas na 2 dagen).
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Ik heb een mail gestuurd, maar er stond internal error, is deze mail nu evengoed verstuurd?
Retarded gambler
Heb hetzelfde meegemaakt Thijs !
Heb ook een mail gestuurd naar Bwin
Heb ook een mail gestuurd naar Bwin
Waar is bwin in godsnaam mee bezig ?!
2 combinaties verkeerd verwerkt, eerst gisteren bij de wedstrijd van Whitlock:
Volgens bwin minder dan 5.5x 180 gegooid terwijl het er toch echt 9 zijn.
En vandaag bij de wedstrijd van Lewis:
Volgens bwin allebei evenveel 180ers gegooid (onbeslist) terwijl Lewis er 3 meer had.
In 2 jaar tijd nog nooit zoiets meegemaakt.. heb ze 2 mails gestuurd met links naar de PDC site waar de match stats zijn te lezen.. vriendelijk gevraagd of ze het snel kunnen corrigeren en anders ben ik daar weg..
Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 09:23
Waarom is de uitslag van Wes Newton (ENG) - Justin Pipe (ENG) nog niet verwerkt?
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
ook meegemaakt koste me rond de 50 eurie internetverbinding fout maar daar was niks mis mee hoor wou wat van mijn inzet op go ahead op rkc wint zetten stonden toen 0-2 achter lekkere quote maar ging niet lukken later bij sparta zelfde verhaal maar toen bleek later dat ik de wed dubbel had afgesloten uitkijken bij BWIN dus!! :(
chomponthis2005:
Waarom is de uitslag van Wes Newton (ENG) - Justin Pipe (ENG) nog niet verwerkt?
Omdat ze te lui waren :p, is inmiddels wel verwerkt. hopen op een mail van Bwin vandaag.
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Log net in en zie 117 euro op m'n account, ze hebben het dus hersteld :) goede zaak.. bij jullie ook ?
Jongens,wil gewoon zeggen dat Bwin zijn fouten meestal wel recht zet.Zoals bij Benny,is dat gewoon een interne fout geweest.Je moet het in ieder geval wel goed in het oog houden.
Wat Thijspronk betreft, ik heb dit meegemaakt maar dan bij een andere bookmaker.Ze gaan echt niet wakker liggen van uw dreigement.Heb dat toen hier ook in een forum verteld en heb toen een e-mail terug gekregen van die bookmaker.In het kort kan een bookmaker elke afgesloten weddenschap schrappen als ze iets vermoeden:fraude of er plots te hoge inzetten op die wedstrijd worden gezet bij een bepaalde wedstrijd.Is voor ons als klant niet te controleren.Kortom ik verloor toen redelijk veel euro's en ben prompt gestopt bij die bookmaker.
Wat Thijspronk betreft, ik heb dit meegemaakt maar dan bij een andere bookmaker.Ze gaan echt niet wakker liggen van uw dreigement.Heb dat toen hier ook in een forum verteld en heb toen een e-mail terug gekregen van die bookmaker.In het kort kan een bookmaker elke afgesloten weddenschap schrappen als ze iets vermoeden:fraude of er plots te hoge inzetten op die wedstrijd worden gezet bij een bepaalde wedstrijd.Is voor ons als klant niet te controleren.Kortom ik verloor toen redelijk veel euro's en ben prompt gestopt bij die bookmaker.
Nu weet ik het weer: het was bij TITAN bet. Heb die bookmaker blijkbaar heel ver uit mijn geheugen geband!!! ha ha ha ha