Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

BWIN Bonus van 100 euro

Hallo,

ik ben op zoek naar mensen die reeds ervaring hebben met het verzilveren van bonussen bij BWIN.
Ik krijg namelijk regelmatig emails met de kans op het verzilveren van BWIN-bonussen. Ook deze week was dit het geval. Bij het doornemen van de algemene voorwaarden, had ik toch wel enkele vragen. Nu vraag ik me af of iemand mij deze kan verduidelijken.

In de algemene voorwaarden staat namelijk het volgende (ik kopieer hieronder een deel van deze voorwaarden) :

------------------------
**** Het gehele bedrag dient tenminste 1 keer ingezet te worden en de bonus dient tenminste 5 keer op één of meer sportweddenschappen bij bwin ingezet te worden (binnen 2 maanden na het einde van de actie) voordat een uitbetaling mogelijk is; indien hier niet aan voldaan wordt, zal de bonus niet langer geldig zijn.
-----------------

Weet er iemand hoe ik dit juist moet interpreteren ?

Stel dat ik 20 € stort. Ik krijg er dan 10 € bonus bovenop.
Als ze hierboven spreken van "het gehele bedrag dient ten minste 1 keer ingezet", bedoelen ze dan mijn 20 € of de 30 € (20 € + 10 € bonus) ? Moet dit dan op een weddenschap zijn met een minimum aan notering of mag dit dan eventueel op een weddenschap zijn met een notering van bijvoorbeeld 1.20 of zelfs lager om het risico op verlies zo klein mogelijk te maken ?
Idem voor "de bonus dient tenminste 5 keer op één of meer sportweddenschappen bij bwin ingezet te worden". Mag ik dan bijvoorbeeld 5 keer de bonus van 10 € inzetten op een weddenschap met notering van 1.10 (in de veronderstelling dat ik telkens de vorige weddenschap correct heb) ?
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ik op deze manier deze bonus zou kunnen innen, maar aangezien dit niet expliciet in deze voorwaarden vermeld staat, wou ik mijn vraag toch op het forum plaatsen.

Indien iemand hier ervaringen mee heeft, gelieve deze dan met ons te delen.

PS: deze bonus is slechts geldig tot donderdag 16 september.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagds1967 in 13-09-2010 09:39 Bookmakers
in 13-09-2010 09:39 Bookmakers
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.