Bookmaker Bwin belt leden. Iemand ervaring?
Beste allen,
Zojuist ben ik gebeld door Bwin die mij wat vragen wilde stellen:
1. Waarom ik een tijd niet meer heb ingelogd op Bwin?
2. Of ik 25 euro bonus actie weet op de site?
3. Of ik tevreden ben over Bwin?
Meerdere die dit hebben gehad?
Vind het wel vreemd. Ben nog nooit gebeld door een bookmaker o.i.d.
Ze hebben niet gevraagd naar gegevens of zo, alleen of ik dit bepaalde persoon was.
Gr. Jeroen.
Zojuist ben ik gebeld door Bwin die mij wat vragen wilde stellen:
1. Waarom ik een tijd niet meer heb ingelogd op Bwin?
2. Of ik 25 euro bonus actie weet op de site?
3. Of ik tevreden ben over Bwin?
Meerdere die dit hebben gehad?
Vind het wel vreemd. Ben nog nooit gebeld door een bookmaker o.i.d.
Ze hebben niet gevraagd naar gegevens of zo, alleen of ik dit bepaalde persoon was.
Gr. Jeroen.
in 12-03-2013 18:18 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Lol nog nooit zelf gebeld door een bookmaker, maargoed ergens zullen ze geld vandaan moeten gaan halen.
Toen ik 21 was heeft Unibet wel ooit naar mijn opgegeven thuisnummer gebeld om te vragen of dat het klopte dat ik mijn account weer wilde heropenen. De medewerker kreeg toen mijn vader aan de lijn, omdat ik niet meer thuiswoonde, dus kon em toen nog wat uitleggen wat de bedoeling was enz :D
Toen ik 21 was heeft Unibet wel ooit naar mijn opgegeven thuisnummer gebeld om te vragen of dat het klopte dat ik mijn account weer wilde heropenen. De medewerker kreeg toen mijn vader aan de lijn, omdat ik niet meer thuiswoonde, dus kon em toen nog wat uitleggen wat de bedoeling was enz :D
Als ik de berichten van de laatste tijd even terughaal dan zal ik het niet raar vinden als het aantal spelers bij bwin drastisch aan het zakken is.
-
Heb dit vandaag ook meegemaakt. Kreeg een dame aan de telefoon die naar mijn naam vroeg, zonder zich zelf eerst voor te stellen. Ik dus vragen wie zei was en hoe ze aan mijn naam en mobiele nummer kwam(op mijn beste engels). Bleek het dus Bwin te zijn. Ze stelde me precies dezelfde vragen. Heb meteen gezegd dat ik niet meer Bwin speelde omdat ik op andere bookmaker sites actief ben. Toen bood ze me een terugkom bonus aan van 25 euro.
Vind dit ook vreemd, is er ook een site voor een belmenietregister in het buitenland?
Vind dit ook vreemd, is er ook een site voor een belmenietregister in het buitenland?