Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin account opzeggen na invoering ongeldige gegevens

Ik heb een tijdje met een account gespeeld op bwin toen ik nog geen 18 was.
Is het mogelijk dat ik dit account verwijder zodat ik nu wel gewoon legaal kan spelen?
Volgens mij moet je ook voor de eerste uitbetaling van gewonnen geld je id opsturen, dat zou dan namelijk een probleem worden aangezien ik waarschijnlijk onjuiste gegevens in heb gevult.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmutuer in 7-08-2012 09:45 Bookmakers
in 7-08-2012 09:45 Bookmakers
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je kan niet uitbetalen in mijn ogen, aangezien je foutieve gegevens gebruikt hebt. Je moet inderdaad aantonen dat je bent wie je zegt dat je was. aangezien je geen geldige legitimatie hebt van die persoon kan je het geld niet uitbetalen.
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
mijn vriendin heeft een account aangemaakt op hetzelfde ip-adres. Zij speelt hier nu mee en heeft een 1e uitbetaling aangevraagd en vervolgens kopie-id ingescand. Gaat dit geen problemen opleveren omdat ik in het verleden een account heb gehad?
0 Vind ik leuk's
Heb het volgens mij al opgelost!
Ik heb het e-mail adres van mijn oude account veranderd naar een ander e-mail adres en met mijn eigen e-mail een nieuw account aangemaakt.
Ben echter wel vergeten om dat via deze site te doen, wat een beetje dom was (a)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.