Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin account nog niet geactiveerd na opsturen id-kaart

Ik heb vrijdag een account gemaakt op bwin , en 10 euro gestort .
Heb gelijk mijn ID ingescand en opgestuurd.
na 2 dagen spelen met 10 euro heb ik er uiteindelijk 830 euro van gemaakt.
nu is mijn account nog steeds niet geactiveerd .
Heb ze gemaild en net gebeld het duurt 2 a 3 weken.
is dit normaal?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmootje181 in 26-02-2013 10:43 Bookmakers
in 26-02-2013 10:43 Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mootje181:
Ik heb vrijdag een account gemaakt op bwin , en 10 euro gestort . Heb gelijk mijn ID ingescand en opgestuurd. na 2 dagen spelen met 10 euro heb ik er uiteindelijk 830 euro van gemaakt. nu is mijn account nog steeds niet geactiveerd. Heb ze gemaild en net gebeld het duurt 2 a 3 weken. is dit normaal?

Lijkt me inderdaad wat lang duren... kijk hier eens, staan vast wel wat antwoorden tussen:
Zoeken in Google.nl op Bwin+account
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik heb dat toevallig ook gehad, 4 keer ingescand opgestuurd enzo.
maar als je ergens goed zoekt in de regels zeggen ze dat je ook je gebruikersnaam erbij moet zetten om te verifieren dat jij gebruikersnaam en id-kaart bij elkaar horen, daarna was bij mij binnen 3 dagen het geld gestort, was eerste bij ook toevallig ongeveer 830 euro :p
0 Vind ik leuk's
Niks mis mee.
Hoe krijg je in hemelsnaam zo'n groei. Ik krijg het maar niet voor mekaar :P Al meerdere mailen 10 euro ingelegd. Gaat nu eindelijk wat beter en sta op 16 :p
0 Vind ik leuk's
Ik wacht nu ook al 1.5 week op mijn uitbetaling van bwin... En als ik ze mail, krijg je alleen automatische mails terug.
0 Vind ik leuk's
.
Ik heb een week geleden mijn bankpasje gescant en ik heb hem opgestuurd naar Bwin. Ik heb nog niks ontvangen, ik kan nu geen geld storten op mijn bankrekening. Hoe lang moet ik nog wachten?
0 Vind ik leuk's
Goedemorgen, Ik heb gister een account aan gemaakt op bwin, via paypall 10 eu opgewaardeerd en kreeg 5 eu bonus extra.. Nu wil ik gaan inzetten maar als ik inzet zegt ie dat ik niet genoeg op me account heb terwijl ik naast me account naam 15 eu zie staan.. Wat kan hier het probleem van wezen.? Iemand een idee.? Ik hoop wat te horen..
0 Vind ik leuk's
Paysafe was t trouwens
0 Vind ik leuk's
remcoafca88:
Goedemorgen, Ik heb gister een account aan gemaakt op bwin, via paypall 10 eu opgewaardeerd en kreeg 5 eu bonus extra.. Nu wil ik gaan inzetten maar als ik inzet zegt ie dat ik niet genoeg op me account heb terwijl ik naast me account naam 15 eu zie staan.. Wat kan hier het probleem van wezen.? Iemand een idee.? Ik hoop wat te horen..

Vaak moet je bij Bwin met een bonus inzetten op een odd hoger dan 1.75
0 Vind ik leuk's
Heb ik geprobeerd maar doet het nog niet.. Maar las ergens anders dat als je inkoop bij bwin je 24 uur later pas kan spelen.. Kan dat.?
Bedankt voor je reactie..
0 Vind ik leuk's
Ik kan altijd meteen spelen, speel al 3 jaar daar en bevalt me heel goed
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.