Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin account gesloten sinds zaterdagmorgen

Beste allemaal, zoals onder velen van jullie zit ik met veel vershillend wachtwoorden, tot op het punt dat ik soms zelfs niet meer weet. Wel zaterdagnacht, dus eignelijk zondag rond 03u heb ik wss (weet het zelf nie meer) in een zeer dronken bui willen inloggen. En zelfs nu zie ik hier typos staan maar ik laat ze gewoon staan, ben net wakker..
Kort verhaal, geraak niet meer op bwin met als reden
LOGIN
Uw account is gesloten wegens vele ongeldige login-poginen.
Controleer s.v.p. of uw gebruikersnaam correct staat aangegeven.

Onze klantenservice helpt u graag uw account opnieuw te openen.
"Geef ons aub de volgende gegevens: uw gebruikersnaam, voor- en achternaam, adres, geboortedatum en uw e-mail."
Wat ik dus zondagvoormiddag meteen gedaan heb is die klantenserver een bericht gestuurd met de gegeven die ze nodig hebben.
MAAR... Ik was nog slaperig en heb toen een nieuw hetzelfde maar met mijn gebruikersnaam gestuurd.
EN 3e keer nog eens tzelfde maar met mijn wachtwoord zoals het echt is (ben 100%) zeker.
Denken jullie dat ik nog kans maak dat ze het hetopenen? Ben al klant sinds 2003, ze hebbben wss meer aan me gewonnen dan verloren.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjova in 14-05-2012 11:57 Bookmakers
in 14-05-2012 11:57 Bookmakers
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.