Bwin account geblokkeerd na winnen weddenschap
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb me eigen geregistreerd op bwin en geld gestort. Na het winnen wilde ik het geld weer terug laten storten op mijn bankrekening en heb netjes mijn ID + username verstuurd naar bwin.
De volgende dag wil ik inloggen en krijg het bereicht dat dit niet mogelijk is en dat mijn account is geblokkeerd. Ik heb meerde berichten gestuurd naar Bwin zelf maar tot mij verbazing tot de dag van vandaag geen bericht teruggehoord. het volgende bericht had ik naar hun gestuurd.
I Won my bet on sunday 23 december with bet slip ID 1SRACSYCBN : 116,37 EUR Mondag 24 december 2012 I want to loggin on my account to whitdraw it to my bank account. and i get the following message when i tried to log in : We regret to inform that your account has been closed.
Why Is my Acount closed for no reason? Is it because i won my bet ?
I am a happy customer and I would like to continue in the future with your company. So I ask you friendly to my acount again open.
Sincerely,
all Asiem
Zouden jullie me mischien kunnen helpen?
bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet
Tariq Soebratie
Ik heb me eigen geregistreerd op bwin en geld gestort. Na het winnen wilde ik het geld weer terug laten storten op mijn bankrekening en heb netjes mijn ID + username verstuurd naar bwin.
De volgende dag wil ik inloggen en krijg het bereicht dat dit niet mogelijk is en dat mijn account is geblokkeerd. Ik heb meerde berichten gestuurd naar Bwin zelf maar tot mij verbazing tot de dag van vandaag geen bericht teruggehoord. het volgende bericht had ik naar hun gestuurd.
I Won my bet on sunday 23 december with bet slip ID 1SRACSYCBN : 116,37 EUR Mondag 24 december 2012 I want to loggin on my account to whitdraw it to my bank account. and i get the following message when i tried to log in : We regret to inform that your account has been closed.
Why Is my Acount closed for no reason? Is it because i won my bet ?
I am a happy customer and I would like to continue in the future with your company. So I ask you friendly to my acount again open.
Sincerely,
all Asiem
Zouden jullie me mischien kunnen helpen?
bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet
Tariq Soebratie
in 3-01-2013 14:59 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
tariq:
Zouden jullie me mischien kunnen helpen?
Zouden jullie me mischien kunnen helpen?
Dag Tariq,
Ten eerste welkom op voetbalwedden.net en ten tweede vervelend dat je een probleem met Bwin hebt. Ik zou zeggen: wacht het antwoord van Bwin af. Wij hebben hier geen glazen bol waarin we kunnen zien waarom jouw account gesloten is.
Kortom, even geduld hebben. Laat in ieder geval met een reactie in dit topic weten wat de reden van je (tijdelijke) sluiting is geweest, hier kunnen anderen ook wat aan hebben.
Mario
Hakuna Matatttta.
Ik wacht al meer dan 2 weken op een antwoord van bwin. en ik had begrepen dat er hier mensen zijn die contactpersoon van bwin zijn.
groet
Tariq
groet
Tariq
tariq:
Ik wacht al meer dan 2 weken op een antwoord van bwin. en ik had begrepen dat er hier mensen zijn die contactpersoon van bwin zijn.
groet
Tariq
Ik wacht al meer dan 2 weken op een antwoord van bwin. en ik had begrepen dat er hier mensen zijn die contactpersoon van bwin zijn.
groet
Tariq
Morgen gaan wij contact opnemen met Bwin en ze wijzen op dit topic. Hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.
groeten en een fijne zondag!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Morgen gaan wij contact opnemen met Bwin en ze wijzen op dit topic. Hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Morgen gaan wij contact opnemen met Bwin en ze wijzen op dit topic. Hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Meer dan dit kunnen we helaas ook niet voor je doen.
Hakuna Matatttta.
goeiedag mensen,
gisteren heb ik helaas hetzelfde probleem meegemaakt, ben al heel lang klant van bwin( meer dan 2 jaar) heb in die 2 jaar al een hoop geld overgemaakt, nooit iets gehoord, maar precies nadat ik een bedrag wilde innen werd mijn account 'temporarily blocked'
heb een e-mail gestuurd en krijg geen reactie, mijn gegevens kloppen voor de volle 100% heb een kopie verstuurd van mijn id en al, ben ik mijn geld kwijt? pls help
gisteren heb ik helaas hetzelfde probleem meegemaakt, ben al heel lang klant van bwin( meer dan 2 jaar) heb in die 2 jaar al een hoop geld overgemaakt, nooit iets gehoord, maar precies nadat ik een bedrag wilde innen werd mijn account 'temporarily blocked'
heb een e-mail gestuurd en krijg geen reactie, mijn gegevens kloppen voor de volle 100% heb een kopie verstuurd van mijn id en al, ben ik mijn geld kwijt? pls help
GOK MET MATE
Wachten, als je weet dat je alles 100% eerlijk en juist hebt ingevuld moet je gewoon wachten tot ze antwoord geven. En geloof mij: bij Bwin kan dat lang duren, dat is ook de reden dat ik daar weg ben.
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
ja ben er meteen klaar mee, of ze mn geld overmaken of niet van mij zullen ze geen rooie cent meer krijgen, zit nu bij unibet. ga zo al meteen kijken of ze een bedrag overmaken, zo niet ben ik daar ook klaar mee :) stelletje dieven
GOK MET MATE
Is het probleem al opgelost Tariq?
Dit is natuurlijk geen goede reclame voor Bwin op ze een grote website.
Dit is natuurlijk geen goede reclame voor Bwin op ze een grote website.