Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin account geblokkeerd na dubbele account

Hallo,
Mijn bwin account is 2 weken geleden geblokkeerd nadat bleek dat ik ooit al in een ver verleden een account had aangemaakt.
nu hebben ze mijn nieuwe account gesloten waar ik net 115 euro had uitgecasht en nog 10 erop had staan.
heb ze mijn bankgegevens gegeven via e-mail toen daar om werd gevraagd maar heb daarna nooit meer iets van ze vernomen. heb vorige week nog een mail gestuurd met nogmaals mijn bankgegevens en met de vraag wanneer ik het geld kon verwachten. daar heb ik nog steeds geen antwoord op gehad.
weet iemand wat ik nu moet doen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsnickel in 9-03-2012 08:54 Bookmakers
in 9-03-2012 08:54 Bookmakers
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Telefonisch contact opnemen is meestal wel wat beter dan email...
Had ooit hetzelfde bij Unibet (was in een ver verleden me password kwijt geraakt)
Hebben ze netjes voor me opgelost!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
suprer:
Telefonisch contact opnemen is meestal wel wat beter dan email...
Had ooit hetzelfde bij Unibet (was in een ver verleden me password kwijt geraakt)
Hebben ze netjes voor me opgelost!

Wat suprer al aangeeft, nogmaals contact met Bwin opnemen en mogelijk via telefoon. Alles netjes uitleggen (blijf ook netjes!!) en grote kans dat ze je gaan helpen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Tja, je moet ook geen twee accounts aanmaken... je had best paswoord van oude account terug opgevraagd.
0 Vind ik leuk's
Als je daar geen erg in hebt kan je die fout wel eens maken. Ik heb ook meerdere accounts op Unibet lopen, maar dat heb ik netjes aangegeven voordat ik ging spelen en dat hebben ze opgelost. Ik wist het dus toevallig, maar Snickel was het vergeten. Dat kan iedereen gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Uiteraard, gewoon jammer.
0 Vind ik leuk's
Hallo
Ik had twee weken geleden mijn Bwin account ZELFgeblokkeerd voor 1 maand. Afgelopen donderdag heb ik weer een account geopend met de zelfde gegevens. Heb een aantal stortingen gedaan maar ook aantal gewonnen. Vandaag wilde ik het gewonnen bedrag (circa 100 euro) storten op mijn rekening. Dit kon helaas niet meer omdat mijn beide accounten dus geblokkeerd zijn door bwin zelf. Nu vraag ik me af of ik mijn gewonnen bedrag op de tweede wel krijg? En wat gebeurt er eventueel met de verliezende bedragen, worden die dan wel terug gestort op de rekening zelf?
Heb vanmiddag contact opgenomen met bwin zelf en zij geven aan dat deze overhandigd is naar een andere afdeling.
Jullie reacties graag.....
Groetjes
Fatih
0 Vind ik leuk's
fatih40:
Hallo
Ik had twee weken geleden mijn Bwin account ZELFgeblokkeerd voor 1 maand. Afgelopen donderdag heb ik weer een account geopend met de zelfde gegevens. Heb een aantal stortingen gedaan maar ook aantal gewonnen. Vandaag wilde ik het gewonnen bedrag (circa 100 euro) storten op mijn rekening. Dit kon helaas niet meer omdat mijn beide accounten dus geblokkeerd zijn door bwin zelf. Nu vraag ik me af of ik mijn gewonnen bedrag op de tweede wel krijg? En wat gebeurt er eventueel met de verliezende bedragen, worden die dan wel terug gestort op de rekening zelf?
Heb vanmiddag contact opgenomen met bwin zelf en zij geven aan dat deze overhandigd is naar een andere afdeling.
Jullie reacties graag.....
Groetjes
Fatih

Als ik het goed begrijp heb je dus twee accounts aangemaakt onder je naam. Dit is verboden en daarom ben je waarschijnlijk geblokkeerd. Waarom maakte je eigenlijk een tweede account aan? Want ik ben bang dat je van Bwin niet veel meer hoeft te verwachten. Succes!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Als ik het goed begrijp heb je dus twee accounts aangemaakt onder je naam. Dit is verboden en daarom ben je waarschijnlijk geblokkeerd. Waarom maakte je eigenlijk een tweede account aan? Want ik ben bang dat je van Bwin niet veel meer hoeft te verwachten. Succes!
--------------
Klopt ben ook dom geweest. MAar weten jullie dan hoe het gaat met de gewonnen en verloren bedragen bij Bwin? Want bij Unibet storten te ze verliezende bedragen weer terug.. Als deze gespeeld is op de tweede account
0 Vind ik leuk's
Hallo
Jullie reacties graag..
Groetjes
Fatih
0 Vind ik leuk's
Stel ik heb bij de tweede account 400 totaal gestort op de account (ingelegd) en 300 totaal aan gewonnen, dus heb een negatieve winst van 100 euro. Krijg ik die 100 euro bij BWIN dan teruggestort op mijn bankrekening of hoe is de procedure.
Bij unibet hanteren ze gewoon dat bovenstaande regel ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.