Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin: 2 accounts waarvan één sluiten

Ik heb twee accounts bij bwin. Bij allebei een stortbonus gekregen, ze zijn allebei van mij maar ik gebruik er nu nog maar één. Hoe erg is dat? Kan ik wel gewoon geld van die ene afhalen want kan die andere niet zelf verwijderen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagerikb1990 in 27-02-2013 22:09 Bookmakers
in 27-02-2013 22:09 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
erikb1990:
Ik heb twee accounts bij bwin. Bij allebei een stortbonus gekregen, ze zijn allebei van mij maar ik gebruik er nu nog maar één. Hoe erg is dat? Kan ik wel gewoon geld van die ene afhalen want kan die andere niet zelf verwijderen.

Zorgen dat je geld van Bwin is en eerlijk toegeven, dan heb je de kans dat je er 1 mag houden. Het is gewoon de boel belazeren wat je nu doet. Stel jij bent bookmaker, dan wil je toch ook niet dat iemand 2 x een bonus krijgt? :)
Zelf verwijderen gaat uiteraard niet. Succes met je geld eraf halen.
0 Vind ik leuk's
gewoon op het ene acc op even goals en bij het ander op oneven:) houd je er eentje over en geef je de bookie iets terug;p
0 Vind ik leuk's
Als ze er achter komen ben je je geld kwijt en sluiten ze je account.
0 Vind ik leuk's
antoine:
Als ze er achter komen ben je je geld kwijt en sluiten ze je account.

Ik ben inderdaad bang dat ze beide accounts gaan sluiten, je hebt je niet aan de voorwaarden gehouden. Je van je beste kant laten zien is het beste wat je nu kunt doen, daarna gewoon heel hard 'duimen' en 'hopen'.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.