Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin 2 accounts per adres

hallo,
eerst maar is respect geven voor dit forum petje af, er is hier zoveel te vinden en een vriendelijke sfeer. hoop hier lang lees plezier te hebben haha
ik heb een vraagje ik speel al een tijdje bij bwin en unibet, maar nu wil mijn broer ook spelen op bwin, geeft dit geen problemen aangezien we zelfde adres en achternaam hebben?
ik denk et niet aangezien et allemaal met id kaart gechecked word maar denk vraag het even voordat me na lang zwoegen lekker gevulde bankroll geblokeerd word haha
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdonnydonjo in 4-04-2011 20:50 Bookmakers
in 4-04-2011 20:50 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nee maakt niet uit,
0 Vind ik leuk's
donnydonjo:
ik heb een vraagje ik speel al een tijdje bij bwin en unibet, maar nu wil mijn broer ook spelen op bwin, geeft dit geen problemen aangezien we zelfde adres en achternaam hebben?
ik denk et niet aangezien et allemaal met id kaart gechecked word maar denk vraag het even voordat me na lang zwoegen lekker gevulde bankroll geblokeerd word haha

Donny welkom bij voetbalwedden.net. Er is inderdaad veel te vinden in het forum. Ook in de chat wordt elke dag flink gepraat over het wedden en andere zaken. Bij bwin moet je je bij het uitbetalen inderdaad je id opsturen. Althans een kopie. Dus dat is geen probleem. Je broer kan gewoon prima mee doen.
Veel plezier,
crew
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
bedankt voor de reacties! ga meteen een account met hem maken en hem is leren hoe het moet:P (voor zover ik et kan haha)
hij kan nu mooi gebruik maken natuurlijkk van de bonus die hier aangeboden wordt bedankt daarvoor!!
0 Vind ik leuk's
Riddle me this, riddle me that
Volgens mij is het bij bijna elke bookmaker, 1 bonus per huishouden/ip adres/gezinslid..
0 Vind ik leuk's
voor een bonus misschien wel inderdaad het ip adres. Informeer dat even bij bwin van te voren. Scheelt je een hoop ellede. thanx roaldd voor je comment. Ik sluit het topic bij deze. gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.