Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers voor minder courante competities

Hallo iedereen

Ik ben op zoek naar een bookmaker die minder courante competities aanbiedt.

De competities die ik zoek zijn nl. die van:

- Benin
- Tanzania
- Senegal
- Tunesië
- Iran

Kunnen jullie mij zeggen welke (betrouwbare) bookmakers deze competities aanbieden?

Bedankt alvast.

gr
Alinos
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagalinos81 in 17-02-2015 06:54 Bookmakers
in 17-02-2015 06:54 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Oja, Mexicaanse tweede divisie en Deense 1ste divisie interesseren me ook...
0 Vind ik leuk's
Benin?! Tanzania?! Voetballen ze daar ook? :p

Heb je al op oddsportal.com gekeken? Of op bmbets.com? Voor de Colombiaanse 2e divisie - toch ook niet bepaald een doorsnee competitie - kan ik meestal prima terecht bij Tipico.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Thnx Jeroen voor het antwoord, ik zal eens kijken op tipico.
0 Vind ik leuk's
Alle bookies bieden Iran aan. Tunesië zie ik ook wel eens langs komen. De rest nog noooit. Heb je informanten in die banenenrepublieken?

0 Vind ik leuk's
Hollandia, neen geen informanten... maar valt me wel op dat het percentage draws daar ongelofelijk hoog ligt. Soms tot 45 % draws in deze competities!

Wetende dat draws gemakkelijk odds representeren van 3+ leek het me toch wel eens interessant om deze vraag hier te stellen daar ik deze competities niet vaak tegen kom bij Unibet.

Maar dat is misschien ook juist de reden waarom bookies deze competities niet aanbieden :-p :-(
0 Vind ik leuk's
Ah ok, ja klopt men kan in dat soort competities niet voetballen en dus komen ze erg moeilijk tot scoren. Argentijnse 2e divisie heeft daar ook erg veel last van. Iran is een heerlijke under competitie en gelijke spelen komen idd vaak voor.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.