Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Welke bookmakers bieden voetbalpools aan?

Hallo luitjes,

Ik ben een liefhebber van voetbalpools zoals de Toto 13, de Prono Foot van Betfirst, de Super777 van Bet777, de Duitse Toto 13, de Colossus of de Spaanse Quiniela. Ik zoek al een tijdje naar meer bookmakers die voetbalpools aanbieden. Tot op heden weet ik dus alleen van de Toto 13 en de anderen die ik noemde, maar is er misschien iemand die me kan helpen aan meer nuttige tips? Ik hou echt van voetbalpools en dan doel ik niet op voetbalpools voor flauwe prijsjes of tijdelijke pooltjes i.v.m. het WK, maar echt bookmakers die dit structureel aanbieden. Ik hoop van jullie te horen. Alvast bedankt voor de hulp!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagLargoWynch in 26-05-2018 09:25 Bookmakers
in 26-05-2018 09:25 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik denk dat de Betfair Pools wel wat voor jou zijn. Als je naar Betfair gaat zie je bovenin de menubalk wel 'Pools Betting' staan. Uitleg over hoe het precies werkt vind je hier. Ik heb me er nooit zo in verdiept, maar volgens mij is het zo dat je je kunt inschrijven voor een aantal pools en je kunt zelf bepalen hoeveel je inzet (ergens tussen ?0.20 en ?2 volgens mij). De jackpot wordt vervolgens verdeeld over het aantal winnaars en de verdeling is afhankelijk van hoeveel zij ingezet hebben. Nogmaals, ik heb me er nooit in verdiept dus ik kan er een beetje naast zitten. Als ik je verhaal zo lees lijkt me dit echter uitstekend voor jou. ;)

Mocht je het wat vinden, kun je dat even hier terugkoppelen? Ben wel benieuwd namelijk!

0 Vind ik leuk's

Hoi Battes! Die heb ik zelf ook al genoemd, dat is namelijk de Colossus die Betfair net als een aantal andere bekende bookmakers aanbiedt i.s.m. Colossus. Betfair noemt het gewoon 'Pools'. Ik zoek echt bookmakers die zelf eigen pools aanbieden. Ze zijn er echt wel, alleen laten ze zich maar moeilijk vinden. Zo biedt Marathonbet ook een grote Toto aan, maar die accepteren geen Nederlandse klanten meer. Ook 1XBet biedt Toto's aan, maar die zijn zeer onbetrouwbaar begrijp ik uit allerlei reviews en klachtensites. Een goed voorbeeld van wat ik bedoel is:

https://www.stakers.com/en/pools/1/

Evengoed bedankt voor het meedenken hoor, much appreciated! ;)

Bericht gewijzigd door LargoWynch op za 26 mei 2018, 13:56
0 Vind ik leuk's

Oh zo, dat van Colossus wist ik helemaal niet. Weer wat geleerd.

Maar dan zou ik het verder niet weten, hopelijk heeft een ander lid nog tips!

0 Vind ik leuk's

Ik speel zelf bij wkvoetbalpoule met bookmaker Betsson en mooie prijzen (reis naar Barcelona en dergelijke)

Bericht gewijzigd door wedden op za 19 jun. 2021, 10:34
0 Vind ik leuk's

Goedemorgen,

eerder speelde ik regelmatig de Supertoto bij Unibet en nu de Pools bij Colossus. Ik ben ook op zoek naar bookmakers die 'Pool betting' aanbieden. Heeft iemand nog tips?

0 Vind ik leuk's

Goedemorgen,

eerder speelde ik regelmatig de Supertoto bij Unibet en nu de Pools bij Colossus. Ik ben ook op zoek naar bookmakers die 'Pool betting' aanbieden. Heeft iemand nog tips?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.