Volledige klanten reset bij bookmakers vanaf oktober 2021?
Vanaf 1 april 2021 treedt de Wet kansspelen op afstand in werking. Het lijkt erop dat dit nogal wat negatieve gevolgen gaat hebben voor de Nederlandse markt waaronder het tijdelijk op slot gaan van de markt. Het lijkt er op dat elke bookmaker die een Nederlandse licentie gaat verkrijgen eerst de Nederlandse accounts zal moeten sluiten alvorens nieuwe aanmeldingen te verwerken. Dat lijkt in ieder geval wel zo als ik onderstaande artikelen lees.
https://pokeren.nl/nieuws/wetgeving/great-reset-voor-online-poker-rooms-in-nederland/
Ik weet niet om welke partijen het zal gaan en hoe ze met dit proces zullen omgaan. Ook de timing kan best vervelend zijn, bijvoorbeeld met de start van het nieuwe voetbalseizoen. Misschien kunnen we in dit topic informatie bijhouden over hoe dit zich ontwikkelt.
Tsja , en hoe zit het met bv inkomstenbelasting ?
Dit is alleen van toepassing als je het full-time doet en het is je enige inkomen
Het blijkt nu toch weer anders te zijn; account moeten kunnen blijven bestaan.
https://pokeren.nl/nieuws/wetgeving/streep-door-great-reset-na-nieuwe-informatie-kansspelautoriteit/
dus hoogstwaarschijnlijk kunnen we niet de sign-up bonus weer opnieuw krijgen?
Niet zo verdacht hoor. Eerste dag van Q2. En dan gaat de wet pas in werking waar bookmakers licenties kunnen aanvragen zoals hierboven vermeld door support. De datum die voor ons van belang is is 1 oktober wanneer de goedgekeurde licenties ingaan.
Veel duidelijk en veel onduidelijk. Dit topic maar volgen lijkt me.
ik heb gelezen dat ze die paysafekaarten ook zo min mogelijk willen toelaten bij bepaalde bookmakers. Vanaf 14 april mag je geen losse paysafekaart meer gebruiken om mee te storten je zal een paysafekaart account moeten aanmaken. Dat is toch nadelig voor de bookmakers aangezien er ook limiten zijn bij het storten van geld naar je paysafekaart account. Tot nu toe schijnt alleen Unibet daar niet aan mee te doen en kan je daar wel met losse paysafekaarten storten. Weet iemand er meer over?
Ik ben benieuwd.. Nog veel onzekerheden dus.
Gaat unibet vanaf morgen ook volledig offline of kunnen we er nog op blijven spelen?