Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker SBObet: ervaringen en informatie

Ik zie dat VoetbalWedden nu de bookmaker SBOBet heeft toegevoegd als partner. Misschien dat mensen toch benieuwd zijn naar ervaringen. Toevallig heb ik daar een maand geleden (helaas nog zonder bonus) een bet geplaatst en uitbetaald en het uitbetalen ging zo snel!
Ik had gestort via moneybookers, een bet gewonnen en meteen uitbetaald en nog geen 5 minuten later stond het op mijn moneybookers. Dus met MoneyBookers gaat het erg snel, heb het maar 1x uitbetaald dus weet niet of het altijd zo snel gaat maar ik verwacht dus niet dat het traag gaat. Dit is echt een sterk pluspunt van deze bookmaker.
Enigste wat mij wel opviel is dat je een maand geleden nog geen combinaties kon maken, ik weet niet of dit veranderd is maar ik verwacht het niet en dan moet je wel beseffen dat je single bets moet gaan spelen. Ik denk dat ik binnenkort weer geld stort op deze bookmaker en dat ik deze gebruik als mijn single bets bookmaker.
edit vw-crew
Tot 1 maart 2013: gebruik de bonuscode DEPBON2
Na 1 maart 2013: gebruik de bonuscode DEPBON3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 19-02-2013 20:01 Bookmakers
in 19-02-2013 20:01 Bookmakers
60 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb hem al rondgespeeld lieverd, sommige spelers zijn wel winstgevend
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Voor 15% zou ik niet eens een euro storten..
0 Vind ik leuk's
datel wel, hij is pro
ohnee wacht, ROI laatste 12 maanden: 96.47% (1007 tips)
clown :D
0 Vind ik leuk's
kreezymind010:
datel wel, hij is pro

Haha dat jij zoiets durf te posten, jouw roi is een van de meest clowneske van deze site, 70% :')
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Laten we het over de bookmaker hebben, en niet elkaars winsten of dergelijke:)
Ik ga me vanmiddag denk ik even aanmelden;)
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
kreezymind010:
datel wel, hij is pro

Haha dat jij zoiets durf te posten, jouw roi is een van de meest clowneske van deze site, 70% :')

idd op basis van wat is het 30 picks? GG
anyway, is verder geen actie van vw zo te zien. Is de normale bonus die elke speler krijgt
0 Vind ik leuk's
Iemand nog wat positieve ervaringen over deze bookie? Ga binnenkort opzoek naar een nieuwe en SBOBet lijkt me wel wat. Kun je ook storten met iDeal?
0 Vind ik leuk's
arie07:
Iemand nog wat positieve ervaringen over deze bookie? Ga binnenkort opzoek naar een nieuwe en SBOBet lijkt me wel wat. Kun je ook storten met iDeal?

Gisteren heb ik van een andere bookmaker een gedeelte naar SBOBet gezet.
Deze bookmaker betaald super snel uit (Alleen getest met moneybookers).
Ik speel veel NBA en daar hebben ze ook leuke fantasy matches.
Je kan niet alles in combo spelen (dat is beperkt) dus hou daar wel rekening mee.
De odds zijn daar ook hoog! Voor singles (en beperkt combi's) vind ik dit een goede bookmaker.
Ik raad hem wel aan.
0 Vind ik leuk's
Sbobet heeft weinig opties voor combo's inderdaad, maar dat is alleen maar goed want dan speel je tenminste gewoon verstandig singles ;)
Hoge odds, fijne live bet mogelijkheden vind ik, goede Asian Handicap opties. Ik raad em zeker aan!
0 Vind ik leuk's
Ik kan hem ook aanraden, het is 't beste alternatief voor Nederlanders (en Belgen?) die niet bij Pinnacle kunnen komen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.