Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Mybet failliet, en nu?

Hallo mede-forumleden en VW Crew.
Allereerst, wat zijn jullie ervaringen bij Mybet? Ik heb me daar vorige week aangemeld en ben benieuwd wat jullie ervaringen met deze bookmaker zijn. Voor de VW crew, ik zag op de site bij het gedeelte bookmakers -> Mybet dat storten met Ideal niet mogelijk is. Ik wil niet zeuren, maar het is wel degelijk mogelijk om met Ideal te betalen. ;-) Kleine tip mischien om aan te passen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeffreythesparta in 28-01-2014 15:06 Bookmakers
in 28-01-2014 15:06 Bookmakers
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Mybet geeft op deze pagina aan dat een ieder met nog een openstaand bedrag (ten tijde van het faillissement) dit ook weer als speelgeld krijgen. Dat zou mooi zijn!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op vr. 12 apr. 2019, 11:23 schreef vw-support:
Op vr. 12 apr. 2019, 10:24 schreef mitchellllw:

Mybet is terug

Iemand al proberen een nieuw account aan te maken?

Als je met het zelf email adres als de vorige keer een account aanmaakt kan je het goed krijgen.

Bij mij uit het echter niet om een account aan te maken.

Iemand al gwbrpoebeer??

Yes, Mybet heeft inderdaad een doorstart gemaakt. Dit hebben ze gedaan met het systeem van Kambi, ook bekend van onder andere Unibet en 888!

moeten we ons opnieuw registreren? Of gewoon met de huidige gegevens inloggen?

1 Vind ik leuk's

Je moet je opnieuw registreren

Wat helemaal niet kan.

Als Nederlander kan je geen account aanmaken op mybet.

1 Vind ik leuk's

Ik kan mij niet registreren vanuit Nederland. Ik stuur er een email achteraan :)

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Heren, wat goed om te lezen dat Mybet een doorstart heeft gemaakt en we onze tegoeden mogelijk nog terug kunnen verwachten. Ik had het saldo bij Mybet al lang afgeschreven, dus een fijne meevaller.

Ik loop ook tegen het probleem aan dat we vanuit NL geen account aan kunnen maken en heb een mail gestuurd. Zodra ik antwoord heb horen jullie dit uiteraard.

@VW, hoe zijn jullie contacten met Mybet? Mogelijkheden om hierop sneller antwoord te krijgen?

2 Vind ik leuk's
Winning needs talent, to repeat it takes character - John Wooden
Op ma. 15 apr. 2019, 12:47 schreef jeronimo:

Ik kan mij niet registreren vanuit Nederland. Ik stuur er een email achteraan :)

De support afdeling maakt momenteel:

1. Of overuren
  2. Of hebben te weinig personeel
  3. Of emails komen niet aan.

Ik heb nog geen antwoord gehad.

0 Vind ik leuk's
Op di. 16 apr. 2019, 09:46 schreef elhamjoey:

Heren, wat goed om te lezen dat Mybet een doorstart heeft gemaakt en we onze tegoeden mogelijk nog terug kunnen verwachten. Ik had het saldo bij Mybet al lang afgeschreven, dus een fijne meevaller.

Ik loop ook tegen het probleem aan dat we vanuit NL geen account aan kunnen maken en heb een mail gestuurd. Zodra ik antwoord heb horen jullie dit uiteraard.

@VW, hoe zijn jullie contacten met Mybet? Mogelijkheden om hierop sneller antwoord te krijgen?

MyBet is overgenomen, maar zover wij weten is het personeel niet meeverhuisd. M.a.w. we hebben helaas nog geen contactpersoon. Zodra we iets horen, laten we het uiteraard wel direct weten in dit topic.

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Zojuist onderstaande reactie mogen ontvangen:

Hello Joey,

Thank you for your email.​

We will look into your request very soon and get back to you the earliest possible. Thank you for your understanding.

But for you to know, we pay all old accounts, also these one who can´t register.

Best Regards

Team Mybet

Ik kan mezelf voorstellen dat we niet de enigen zijn die zijn geld terug wil zien. Even afwachten dus, maar het ziet er gelukkig niet slecht uit.

1 Vind ik leuk's
Winning needs talent, to repeat it takes character - John Wooden

Goede zaak! Ik wacht rustig af...

0 Vind ik leuk's

Andere bookmaker zoeken misschien? DUH

0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.