Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Interwetten

In dit forum kan je alles kwijt over de online bookmaker Interwetten. Stel hier je vragen of deel je ervaringen als het maar over Interwetten gaat.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 8-10-2009 23:28 Bookmakers
in 8-10-2009 23:28 Bookmakers
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kleine update: de 100 euro inschrijf bonus voor nieuwe klanten is nog steeds actief.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Kleine update: de 100 euro inschrijf bonus voor nieuwe klanten is nog steeds actief.

Ik heb me zojuist aangemeld bij Interwetten. Bonusvoorwaarden zijn wel een beetje vaag, met dat vrijspelen in 5 stappen. Maar goed, we zullen zien wat het wordt. Ik zal mijn ervaringen delen wanneer het wel/niet gelukt is.
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
De bonus wijst zichzelf uit en is behoorlijk easy rond te spelen ook omdat hij in stukken vrij komt ;o) handig vooral
als het dreigt de foute kant op te gaan om hem rond te spelen krijg je al snel je eerste 20% van je bonus om je uit de nood te helpen ;o)
ik ben eigenlijk wel tevreden over die bookmaker, heb helaas wel maar 10€ gestort voor die bonus rond te spelen ;o)
0 Vind ik leuk's
Goede bookmaker, heeft langer dan andere hoge odds, dus kun je goed drops of surebets spelen.
Regelmatig bonussen.
0 Vind ik leuk's
Bonus is onbeperkt geldig toch? Alleen moet je binnen 2 weken je eerste bet zetten.
0 Vind ik leuk's
Nee vaak moet je een bonus binnen een bepaalde tijd hebben rondgespeeld, maar het zou kunnen dat dit per bonus verschilt.
0 Vind ik leuk's
knight876:
Nee vaak moet je een bonus binnen een bepaalde tijd hebben rondgespeeld, maar het zou kunnen dat dit per bonus verschilt.

Hmm zit idd een limiet aan (14 dagen). Ik heb het verkeerd begrepen.
1) The new customer bonus is valid if the first deposit is made within 10 days following registration. Within these 10 days, a bonus will be granted on deposits until the maximum bonus of EUR 100 has been reached. The stakes required to activate the bonus must be placed within 14 days.
3) The bonus must be activated within 14 days. An open bonus is forfeited once the time limit expires. Bonus steps (amounts) already activated are not affected.
0 Vind ik leuk's
Had vandaag onaangename ervaring met de bookmaker. samenloop van omstandigheden maar geen voet voor op te staan.
zat op de tablet via hun app te surfen en een combo te maken .... quote 2.94 ... wou er 1 € opzetten dus veranderde de standard 10€ richting 1€ en bevestigde de bet.... deze werd niet aanvaard, moest pagina herladen drukte opnieuw op accept bet maar had niet gezien dat de stake aangepast werd naar 10€ ... zonde natuurlijk voor een kleine speler als mij ....
dan kun je enkel hopen dat de weddenschap goed gaat. stap 1 geen probleem, tweede ging ook vlotjes binnen, derde match was dus tennis, Berlocq-Kohlschrieber .... helaas had ik de laatste gekozen die besliste in de laatste beslissende set (toen 2-2 in sets en 5-4 voor hem) op te geven .... Interwetten gebruikt de regel dat als de eerste opslag gespeeld is dat een DQ of RET player de loser is en de andere dus wint.
Dus, door fout in hun app heb ik 10 € ipv 1€ gespeeld, maar kan ik zeker en vast geen verhaal op halen daar ik wellicht geen bewijs heb van de mislukking ervan. had ook gewoon beter moeten opletten. en dan nog eens een duitse loser die beslist niet verder te spelen en zo m'n combo om zeep helpt.
vooral vervelend omdat ik 10€ start kapitaal had en nog maar op 15€ stond ... dusja zo gaat ie helaas snel naar beneden
0 Vind ik leuk's
Idd heel vervelend en ook ik heb die ervaringen wel eens gehad, al doende leert men, is geen bookie fout.
Waar ik wel van baalde is dat ik een surebet had geplaatst en die werd door IW gevoid, alleen was ik daar niet van op de hoogte, zul je net zien dat die void bet goed was. Doei bonus :-(
Reden van de void was dat ze zelf de uit en thuis ploeg verkeerd op hun site hadden gezet, in mijn ogen is dat hun probleem, maar helaas niet dus.
Ik had graag een mail gehad als een bet void is, maar goed, weer van geleerd.
0 Vind ik leuk's
Ik had beloofd mijn ervaringen over Interwetten hier te delen, dus bij deze.
Ik heb de bonus vrijgespeeld met de surebet-methode van Vivoex uit dit topic: https://www.voetbalwedden.net/topic/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-voor-beginners-457/2/, met behulp van het programmaatje Rebet Betting waar BBB-Unit me in dat topic op wees. En dat ging helemaal prima! Vergeleken met andere bookies houdt Interwetten vaak te lang te hoge odds aan, wat het surebetten enorm vergemakkelijkt.
Het feit dat deze bonus in tegenstelling tot bij andere bookies in 5 stappen moet worden vrijgespeeld (waarschijnlijk juist bedoeld om surebetters tegen te gaan, niet erg succesvol (a) ) is dan wel een klein nadeel, maar ach zo'n probleem is dat in de praktijk nou ook weer niet. En van alle bookmakers waar ik ben langs geweest hebben ze hier absoluut het meest gebruiksvriendelijke overzicht van hoe het er met je bonus voorstaat. Staat continu aangegeven rechtsbovenaan je pagina: nog zoveel euro inzetten om je volgende 20 euro vrij te spelen.
Met minimale inspanning heb ik in een weekje tijd m'n bonus vrijgespeeld. Het uitbetalen ging helaas ietsje minder vlot. Zoals bij de meeste bookies moet je eerst je paspoort en een recente rekening uploaden, maar dat hebben ze zo stom georganiseerd dat je maar 1 bestand tegelijk kunt uploaden, en dan moet wachten tot die is goedgekeurd voordat je de volgende kunt doen. Of en wanneer het wel of niet is goedgekeurd moet je overigens zelf gokken, want je krijgt er geen bericht van (ook al zeggen ze op de site dat ze een e-mail zullen sturen).
Vervolgens wilde ik gewoon heel m'n bankroll overmaken naar m'n Moneybookers account (waarmee ik ook m'n storting had gedaan), maar dat mocht niet voordat ik eerst 'voor de veiligheid' een bedrag direct zou overmaken naar m'n bankrekening. En dat moest dan ook direct minstens 30 euro zijn. Weer een tweetal dagen wachten totdat dat er helemaal door was voordat ik de rest mocht opnemen naar Moneybookers. Na meerdere keren proberen een aanvraag naar Moneybookers te doen kwam dat om een of andere reden toch steeds niet door. Geen idee waarom, heb ook helemaal geen bericht van Interwetten gekregen van 'uw aanvraag is afgewezen' oid. Uiteindelijk ook het resterende bedrag maar gewoon via bank transfer overgemaakt, en dat werkte direct prima. Had dus beter gewoon meteen het hele bedrag zo kunnen overmaken, ook omdat ze 2% toeslag vragen wanneer je naar Moneybookers overmaakt. Zal wel weer een trucje zijn om surebetters/bonushoppers tegen te gaan (want die werken natuurlijk allemaal met Moneybookers), maar is toch een beetje geldklopperij natuurlijk.
Al met al: voor het wedden op zich, surebetten, en het gebruik maken van een mooie 100 euro-bonus is Interwetten een meer dan prima bookmaker. Alleen het uitbetalen zou allemaal wat soepeler moeten kunnen, maar daar hebben helaas meer bookies last van...
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.