Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Adventkalenders 2018 (én Black Friday!)

De mooiste feestmaand van het jaar is weer begonnen! Bookmakers pakken in de maand december veelal uit met leuke acties en bonussen. Aan ons om elkaar op de hoogte te houden van de acties die je niet mag missen, dus gooi gerust alles in dit topic als je iets tegen komt!

Wij kunnen je in ieder geval vertellen wat de adventskalenders en kerstacties zijn die de bookmakers momenteel hebben:

Ps. Vergeet uiteraard niet deel te nemen aan onze eigen meesterlijke adventskalender: de Super December Kalender!

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 22-11-2018 12:36 Bookmakers
in 22-11-2018 12:36 Bookmakers
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

1.55 gepakt :)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

haha lol 0,35 euro, snoepje verdiend ;)

0 Vind ik leuk's

Ik heb de bonus van Intertops gekregen en had aan de live chat gevraagd hoe het zat met het rondspelen. Ze zeiden dat er geen limiet per wedstrijd was, omdat ze dit op de welkombonus hadden dacht ik dat misschien. Echter heb ik nu dus 600 euro ingezet en heb ik maar 200 euro rondgespeeld.. volgens mij weten ze het zelf allemaal niet daar of snappen ze je niet.

Tevens heb ik ook een half uur gewacht op antwoord.

Misschien is het handig om het ook op de VW-site te zetten, want ik heb nergens op de VW-site of bij de actieve bonus iets gelezen daarover..

0 Vind ik leuk's
Op za. 1 dec. 2018, 18:21 schreef Elisesteins:

Ik heb de bonus van Intertops gekregen en had aan de live chat gevraagd hoe het zat met het rondspelen. Ze zeiden dat er geen limiet per wedstrijd was, omdat ze dit op de welkombonus hadden dacht ik dat misschien. Echter heb ik nu dus 600 euro ingezet en heb ik maar 200 euro rondgespeeld.. volgens mij weten ze het zelf allemaal niet daar of snappen ze je niet.

Misschien is het handig om het ook op de VW-site te zetten, want ik heb nergens op de VW-site of bij de actieve bonus iets gelezen daarover..

Gaan we even voor je uitzoeken. Komen we via PM op terug.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Bij die van Unibet had ik 15 euro:ok_hand: Kreeg ineens tig free rounds extra :grinning:

0 Vind ik leuk's
Op za. 1 dec. 2018, 20:11 schreef vw-support:
Op za. 1 dec. 2018, 18:21 schreef Elisesteins:

Gaan we even voor je uitzoeken. Komen we via PM op terug.

Is dit eigenlijk nog voor Belgen nog mogelijkheid om op Intertops te spelen,?

0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God
Op zo. 2 dec. 2018, 04:54 schreef looza:

Is dit eigenlijk nog voor Belgen nog mogelijkheid om op Intertops te spelen,?

Intertops heeft geen licentie voor de Belgische markt.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Unibet heeft vandaag 50% stortbonus tot €20.

Dus €40 euro storten is €20 bonus.

Het bonus bedrag moet 6x ingezet (dus bij €20 bonus moet je €80 totaal doorspelen). Minimale odds van 1.40>.

Bericht gewijzigd door Cheezborger op ma 3 dec. 2018, 07:50
4 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Op ma. 3 dec. 2018, 08:29 schreef dionysiou:

Unibet heeft vandaag 50% stortbonus tot ?‚?20.

Dus ?‚?40 euro storten is ?‚?20 bonus.

Het bonus bedrag moet 6x ingezet (dus bij ?‚?20 bonus moet je ?‚?80 totaal doorspelen). Minimale odds van 1.40>.

Bij mij is het maar 10 euro stortings bonus..

0 Vind ik leuk's

Goedenavond welke bookies hebben allemaal een advent kalender of een december actie.

de websites wat ik nu weet zijn :

unibet

mrgreen

netbet

bwin.

mochten er nog meer zijn kan dat hier worden vermeld ?

alvast bedankt.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.