Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Adventkalenders 2018 (én Black Friday!)

De mooiste feestmaand van het jaar is weer begonnen! Bookmakers pakken in de maand december veelal uit met leuke acties en bonussen. Aan ons om elkaar op de hoogte te houden van de acties die je niet mag missen, dus gooi gerust alles in dit topic als je iets tegen komt!

Wij kunnen je in ieder geval vertellen wat de adventskalenders en kerstacties zijn die de bookmakers momenteel hebben:

Ps. Vergeet uiteraard niet deel te nemen aan onze eigen meesterlijke adventskalender: de Super December Kalender!

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 22-11-2018 12:36 Bookmakers
in 22-11-2018 12:36 Bookmakers
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 23 nov. 2018, 12:15 schreef dionysiou:

BetFirst heeft zojuist een Black Friday 50% tot €50 bonus gegeven aan mij per mail. Waarschijnlijk zullen meerdere mensen deze krijgen.. ;-)

Inderdaad, voor zij die geen mail hebben gehad, dit is de code!

De voorwaarden zijn 6x je bonusbedrag inzetten, bij een storting van 100 euro krijg je dus 150 euro en moet je 300 euro rondspelen.

Succes!

Lucky biedt jou een Black Friday bonus t.w.v. €50 bovenop je volgende storting!

Om gebruik te maken van deze aanbieding dien je de volgende code te gebruiken: 

>> BKF50 <<

Bericht gewijzigd door meesterjohn op vr 23 nov. 2018, 11:22
1 Vind ik leuk's
Op vr. 23 nov. 2018, 12:18 schreef meesterjohn:

BetFirst heeft zojuist een Black Friday 50% tot €50 bonus gegeven aan mij per mail. Waarschijnlijk zullen meerdere mensen deze krijgen.. ;-)

De voorwaarden zijn 6x je bonusbedrag inzetten, bij een storting van 100 euro krijg je dus 150 euro en moet je 300 euro rondspelen.

Succes!

>> BKF50 <<

De code BKF50 doet het bij mij niet.

0 Vind ik leuk's

Deze actie is alleen voor Belgische, nieuwe klanten (alleen vandaag geldig):

1. Maak een account aan via deze pagina
  2. Stort minimaal ?‚?10
  3. Ontvang hetzelfde bedrag als free bet (tot ?‚?50!)

Check hier de actie en alle voorwaarden

1 Vind ik leuk's
Wil jij geen enkele bonus meer missen? Volg me en ik ga je niet teleurstellen!
Op vr. 23 nov. 2018, 12:39 schreef Iaquinta1984:
Op vr. 23 nov. 2018, 12:18 schreef meesterjohn:

Succes!

>> BKF50 <<

De code BKF50 doet het bij mij niet.

Deze moet in je mail zijn gekomen wil hij werken staat in de voorwaarden:

Aanbieding geldig tot 26 november middernacht, enkel voorbehouden voor spelers die deze aanbieding via e-mail of sms hebben ontvangen.

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Ik heb alleszins ook de 5 euro freebet gekregen bij Betfirst, nochtans de laatste dagen geen inzet geplaatst.

0 Vind ik leuk's

Black Friday Bwin: Als je bij Premium van Bwin inlogt mag je op één van die drie pakketjes klikken en krijg je de bijbehorende bonus. Die van mij was niet spectaculair (25% stortingsbonus), maar misschien hebben jullie meer geluk. Misschien dat deze actie ook bij de normale site van Bwin werkt.

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Op vr. 23 nov. 2018, 16:13 schreef donnynedved:

Black Friday Bwin: Als je bij Premium van Bwin inlogt mag je op één van die drie pakketjes klikken en krijg je de bijbehorende bonus. Die van mij was niet spectaculair (25% stortingsbonus), maar misschien hebben jullie meer geluk. Misschien dat deze actie ook bij de normale site van Bwin werkt.

hoe doe je dat bij Premium inloggen ?

0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

50 procent tot 50 euro stortbonus bij betfirst via mail!

0 Vind ik leuk's

Ik heb alleen 10 free spins gekregen uit één vd pakketjes, zo slecht is jou prijs dus niet denk ik zo.

0 Vind ik leuk's
Op vr. 23 nov. 2018, 19:03 schreef looza:

hoe doe je dat bij Premium inloggen ?

Bwin/Promotions

Kreeg 'm ook. 50% tot 10euro :confused:

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.