Bookmaker van de maand: Bet777
Bookmaker van de maand: Bet777
(Actie geldig voor Belgische leden)
Net als de afgelopen maanden zet Voetbalwedden.net weer een nieuw bookmakers in het zonnetje. Ditmaal is Bet777 onze bookmaker van de maand! De hele maand november profiteer jij van unieke acties waaronder een exclusieve welkomstbonus en een Bet777 subleague* waarin je dikke free bets** kunt scoren. Klik op onderstaande link om alle acties te ontdekken:
Vragen? Stel ze gerust in dit topic.
----------------------------------------------------------------------------------------
Voorwaarden acties:
* Let op: voorwaarden voor deelname aan de subleague zijn:
- Je hebt een geldig Voetbalwedden.net account
- Je hebt je aangemeld via deze actiepagina
- Je hebt in november 2019 vijf weddenschappen geplaatst bij Bet777.
** Voorwaarden free bets:
- free bets worden in de eerste week van december uitgekeerd.
- Je hebt na ontvangst 7 dagen de tijd om de free bet te gebruiken op een min. odd van 1.50 of 2.00 bij een combi.
Voorwaarden ervaringen actie:
- Je hebt een geldig Bet777 account
- Je hebt je Bet777 gebruikersnaam toegevoegd aan je profiel (profiel > instellingen > mijn bookmakers)
Geachte,
Er loopt iets mis bij de subleague "Bet777". Ondanks het feit dat ik voorlopig geen nieuwe wedtips meer geplaatst heb in deze subleague (en er dus geen openstaande wedtips zijn voor de subleague "Bet777"), maar enkel bij de subleague "Deelnemersenquête", blijken sommige wedtips dubbel verrekend te worden (dus zowel in de subleague "Bet777" als in de subleague 'Deelnemersenquête"). Dit lijkt me toch niet de bedoeling te zijn. Kan dit probleem verholpen worden en kunnen de wedtips die verkeerdelijk aangerekend werden ongedaan gemaakt worden?
Hoe bedoel je dit precies? Als je je hebt aangemeld voor een subleague, doen vanaf dat moment alle wedtips automatisch mee in de subleague. Heb je enkele tips als voorbeeld?
Bv. AC Milaan-Lazio, werd volgens mij zowel verrekend in de subleague "Bet777" als in de subleague "Deelnemersenquête".
Of worden alle wedtips sowieso voor alle subleagues verrekend waar je ingeschreven voor bent, als deze wedtip tenminste aan de vooropgestelde criteria van die subleague voldoet.
Bv. AC Milaan-Lazio, werd volgens mij zowel verrekend in de subleague "Bet777" als in de subleague "Deelnemersenquête".
Of worden alle wedtips sowieso voor alle subleagues verrekend waar je ingeschreven voor bent, als deze wedtip tenminste aan de vooropgestelde criteria van die subleague voldoet.
Yes, precies zoals je het in de laatste zin omschrijft.
Wanneer je je aanmeldt voor een subleague, doen alle tips vanaf dat moment mee. Deze zijn vervolgens ook in andere subleagues geldig, waar je al voor bent ingeschreven.
Update:
Let op! Je hebt nog maar een paar dagen om gebruik te maken van de bookmaker van de maand acties! Pak dus de bonus, plaats jouw tips in de subleague en maak kans op een waardebon van ?100 door jouw ervaring achter te laten over Bet777!
- Bekijk hier de bookmaker van de maand acties (inclusief bonus + subleague)
- Schrijf hier een ervaring over Bet777 en maak kans op een van de vijf waardebonnen van ?100!
?----------------------------------------------------------------------------------------
Voorwaarden acties:
* Let op: voorwaarden voor deelname aan de subleague zijn:
- Je hebt een geldig Voetbalwedden.net account
- Je hebt je aangemeld via deze actiepagina
- Je hebt in november 2019 vijf weddenschappen geplaatst bij Bet777.
** Voorwaarden free bets:
- free bets worden in de eerste week van december uitgekeerd.
- Je hebt na ontvangst 7 dagen de tijd om de free bet te gebruiken op een min. odd van 1.50 of 2.00 bij een combi.
Voorwaarden ervaringen actie:
- Je hebt een geldig Bet777 account
- Je hebt je Bet777 gebruikersnaam toegevoegd aan je profiel (profiel > instellingen > mijn bookmakers)
Voor iedereen die uitbetalingsproblemen heeft met Bet777 wil ik graag met jullie delen wat ik zojuist heb gemaild naar bet777. Ik sprak vandaag een vrouw van de chat van bet777 ivm een uitbetaling die ik nu na te lang wachten, toch maar heb besloten uit te betalen naar mijn bank. Dan maar belasting betalen. Ik deed mijn klacht eerder aan de telefoon en die vrouw zei dat ik het op de mail moest zetten en dat zij het door zou sturen dus zo gezegd zo gedaan. Ik zal jullie op de hoogte houden mocht ik informatie hebben.
Geachte heer/mevrouw,
N.a.v. het validatiegesprek dat ik met Bella heb gevoerd wil ik bij deze een schriftelijke klacht indienen waarvan ik hoop dat deze ook echt terecht komt bij het management en dat hier iets mee wordt gedaan. Ik kan alvast vertellen dat dit in jullie eigen belang is.
Mijn klacht gaat over de communicatie naar de klant en het (voorlopig) niet (meer) aanbieden van uitbetalingen naar e-wallets en andere opties. Hier is nooit iets over gecommuniceerd naar de klant en hierdoor heb ik meer dan een maand voor niets op mijn uitbetaling moeten wachten. Na wat speurwerk op het internet en de livechat kwam ik erachter dat er een zogenaamde storing is (die al bijna 3 maanden duurt) en jullie niet kunnen uitbetalen via deze opties. Dit lijkt mij overigens erg sterk aangezien andere bookmakers nergens last van hebben en dat ik het heel bijzonder vind dat een 'storing' al 3 maanden duurt. Maar goed, dat daargelaten.
Wat mij heel erg stoort, en ook vele andere leden van forums zoals voetbalwedden.net is dat jullie heel vaag blijven doen over het daadwerkelijke probleem, dat jullie 0 indicatie hebben van het oplossen hiervan, en dat jullie hierover weigeren ook maar enige vorm van transparantie te tonen. Dit heeft mij en veel anderen (lees het vooral op verschillende threads op voetbalwedden) veel vertrouwensschade opgeleverd en ik heb hierdoor niet meer het idee ooit nog bij jullie een storting te willen doen. Dit mede door jullie slechte communicatie, en slechte transparantie wat betreft het daadwerkelijke probleem gewoon eerlijk met de wereld te delen. Want een storing die al 3 maanden duurt is natuurlijk niet waar.
Ik heb nu vervolgens 2-3 dagen geleden gekozen om toch toe te geven en mijn winsten uit te laten betalen via bankoverschrijving. De reden hiervan is dat ik het geld hard nodig heb met de kerst die eraan komt. Wat ik Bella aan de telefoon heb verteld zal ik ook hier schriftelijk vermelden in de hoop dat bij jullie misschien een lampje gaat branden dat jullie momenteel je eigen ruiten ingooien en een hoop klanten mislopen door deze uitbetalingsopties niet (meer) aan te bieden.
In Nederland is zoals u mogelijk weet, online gokken op kansspellen verboden. Echter wordt dit toch gedoogd en is Nederland 1 van de weinige landen binnen Europa die hier nog steeds geen wet voor heeft die het legaal maakt. Achter de schermen is men hier in de politiek hard mee bezig en hoopt men rond 2021 een wet te implementeren om online gokken buiten de NL grens toch mogelijk te maken. Grootste reden hiervoor is omdat de overheid eindelijk inziet dat men een hoop belastinginkomsten misloopt. Door te werken met vergunningen (net zoals in België) zullen de bookmakers straks winstbelasting moeten overdragen aan de Nederlandse overheid. Net zoals jullie nu moeten bij de Belgische. Momenteel doen jullie dit niet aan de Nederlandse overheid, en zijn jullie trouwens ook nog in overtreding, maar goed, dat daargelaten. Wat mij wel stoort, is dat de Nederlandse overheid wel verwacht dat hun burgers die toch besluiten te gokken buiten de NL grens, wel die kansspelbelasting moeten betalen als men winsten heeft. Als ik een uitbetaling doe naar mijn bank dan gaan er belletjes rinkelen bij onze belastingdienst en verwacht men dat ik die 37% (of iets in die richting) ga betalen over mijn winsten. Begrijp me niet verkeerd, ik weet dat ik dit als brave burger gewoon hoor te doen, maar ik ben het hier niet mee eens aangezien het eigenlijk gewoon jullie taak is deze belasting te betalen zoals jullie ook in andere landen doen waar je een vergunning voor hebt.
Een manier om niet in beeld te komen bij de belastingdienst, is e-wallets. Dit wordt heel veel gebruikt onder mensen die veel gokken. Redenen hiervoor zijn de snelle (veel sneller dan de bank) stortingen en uitbetalingen, maar nog belangrijker, de belastingdienst heeft geen zicht op deze rekeningen. Ik wil gewoon met mijn gok winsten lekker verder gokken zonder hier belasting over te betalen aangezien de overheid mij ook niet komt steunen als ik verlies draai. Dit vinden heel veel online gokkers en voor mij en vele andere is het dan ook een MUST om deze betalingsopties te hebben. Heb je die niet (zoals een goldenpalace uit belgie) dan is het simpel en speel ik daar niet.
Wat mij nog meer stoort, is dat ik een storting heb gedaan via Skrill. Ik vind dan ook dat als ik stort met skrill, dat jullie hier naar moeten uitbetalen. Jullie bieden de optie aan als storting, dan moet het ook kunnen via uitbetaling. Circus.be heeft deze zaak al eens verloren tegen een klant. Die hadden vroeger wel de optie om met skrill te storten, maar niet om ermee uit te betalen. Inmiddels is dit wel het geval.
Ik hoop dat jullie inzien dat jullie hiermee een hoop klanten verliezen die hier boos om zijn waaronder ikzelf. Ik zou graag een keer een iets gedetailleerder antwoord van jullie krijgen waarom jullie problemen hebben met uitbetalen en hoelang jullie nog denken dat het gaat duren. Ik kan alvast verklappen dat tot die tijd, ik geen cent meer op jullie site stort en bij de concurrent ga spelen. Dit geldt (lees het vooral op voetbalwedden) voor veel andere Nederlandse en Belgische spelers. Doe ermee wat je wilt.
Met vriendelijke groet,
Update:
November is achter de rug en dat betekent dat ook de bookmaker van de maand campagne in samenwerking met Bet777 afgelopen is. We hebben alle gebruikersnamen naar de bookmaker doorgestuurd zodat deze kunnen worden gecheckt. Degene die een presentje hebben gewonnen, ontvangen deze week een PM!
Update subleague:
De wedtips uit de Bet777 Special subleague zijn gekeurd en de usernames van de winnaars zijn doorgestuurd naar de bookmaker. Houd je Bet777 account in de gaten voor het ontvangen van je free bets! De free bet is na ontvangst 7 dagen geldig en moet worden ingezet op een min. odd van 1.50 in een single bet of een odd van 2.00 in een combi bet.
Dit zijn de winnaars:
- Matching117 (€300 aan free bets)
- Simine (€200 aan free bets)
- Frankydk (€100 aan free bets)
Gefeliciteerd met je prijs!
Update subleague:
De wedtips uit de Bet777 Special subleague zijn gekeurd en de usernames van de winnaars zijn doorgestuurd naar de bookmaker. Houd je Bet777 account in de gaten voor het ontvangen van je free bets! De free bet is na ontvangst 7 dagen geldig en moet worden ingezet op een min. odd van 1.50 in een single bet of een odd van 2.00 in een combi bet.
Dit zijn de winnaars:
- Matching117 (€300 aan free bets)
- Simine (€200 aan free bets)
- Frankydk (€100 aan free bets)
Gefeliciteerd met je prijs!
Wanneer worden deze toegevoegd aan account?