Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bonushunten seizoen 2013/2014

Dit is het topic voor het hunten op bookie bonussen + vrijspelen zonder erop te verliezen. Spaar ze hier allemaal!

Voor wie niet weet hoe dit werkt, graag in de volgende topics inlezen:

https://www.voetbalwedden.net/topic/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-voor-beginners-457/

https://www.voetbalwedden.net/topic/traden-en-sure-winnen-op-betfair-689/

https://www.voetbalwedden.net/topic/betfair-handleiding-voor-beginners-287/

Veel bookies komen aan het begin van het seizoen met leuke acties dus daarom nu al een topic voor het komende seizoen.

Deel hier alle nieuwe bookie reload/signup bonussen. En tips voor surebets te maken in combinatie met betfair.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvivoex in 17-06-2013 18:25 Bookmakers
in 17-06-2013 18:25 Bookmakers
101 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
========================
5 Euro gratis Bet-at-Home
========================
betathomenl.geezu.com
5 euro gratis bij bet at home (ook voor bestaande leden)
Deze heb ik getest en ik kom uit NL. Voor Belgische weet ik dus niet maar verwacht het wel.
Nadeel is dat je mobiele nummer moet invoeren om daar de voucher op te ontvangen
Echter doen ze niets met je nummer want i hebk nooit reclame of iets ontvangen en toen ik dit deed was het een maand geleden.
Ze geven zelf ook aan:
Wij zullen uw 06-nummer NIET gebruiken voor andere doeleinden dan deze promotie, ook zullen wij deze onder geen enkele omstandigheid met derden delen. Deze promotie is gelimiteerd aan één persoon, familie, huishouden en gedeelde computer.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
https://www.voetbalwedden.net/bonussen' target='_blank' rel='follow'>bonussen, maar is het wel de moeite waard om je 06-nummer of ID-kaart/Paspoort op te sturen voor 5 of 10 euro gratis? T zijn nogal privacy gevoelige informatie.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:

Wel leuk en aardig die bonussen, maar is het wel de moeite waard om je 06-nummer of ID-kaart/Paspoort op te sturen voor 5 of 10 euro gratis? T zijn nogal privacy gevoelige informatie.

Ik had het toen wel gedaan maar keuze is voor iedereen verschillend, ik had het wel op een oud nokia mobieltje gedaan.
Maar ik snap het wel voor mensen die het liever niet willen en dan zou ik het niet doen.
Voor mensen die wel zulke bonussen gebruiken:
Een ID opsturen zou ik niet gelijk doen, eerst kijken hoever je met de 5 of 10 euro komt.
0 Vind ik leuk's
werkt spijtig genoeg niet voor belgie.
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Alle kleine beetjes helpen (y) Blijven posten alle bonusjes, hoe klein dan ook!
0 Vind ik leuk's
Come on nu TOT 30 juni 50% storringsbonus met max van 50€ bonus
Dus 100€ storten heb je max bonus!
Wees snel want loop maar tot 30 juni
Overigens moet je hem binnen 7 dagen rondspelen. Maar prima te doen met wimbledon en wk under 20
Edit: is alleen voor bestaande klanten
0 Vind ik leuk's
fralexander:
Overigens moet je hem binnen 7 dagen rondspelen. Maar prima te doen met wimbledon en wk under 20

Goed lezen is ook een vak :D
Storting & Bonus details:
Min storting: 10,00 €
Max storting: 240,00 €
Recht op Bonus: 50%
€ 120 bonus dus.
Claim bonus voor:
13-2-14
Verzoek:
13-3-14
Sport Bonus Voorwaarden
Wed bedrag: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet 1.8
Min aantal selecties op deze noteringen 2
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
fralexander:

Goed lezen is ook een vak :D
Storting & Bonus details:
Min storting: 10,00 €
Max storting: 240,00 €
Recht op Bonus: 50%
€ 120 bonus dus.
Claim bonus voor:
13-2-14
Verzoek:
13-3-14
Sport Bonus Voorwaarden
Wed bedrag: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet 1.8
Min aantal selecties op deze noteringen 2

beetje jammer van die aantal selecties...
0 Vind ik leuk's
Moet je hem voor 13-3-2014 rondgespeeld hebben?
En moet je hem dus rondspelen met combi's van min. 2?
0 Vind ik leuk's
Ik heb gelukkig leren lezen op school.
Dit is de mail die ik heb gehad:
"
We vieren het nieuwe spel Fisticuffs door je een 50% Stortingsbonus tot 50 euro te geven. 100 euro storten betekend dus 150 euro op je account!
Je vindt de bonus en bijbehorende voorwaarden onder Mijn bonussen in je account! Wel opschieten want je hebt slechts tot 30 juni de tijd om dit voordeel te pakken.
Probeer het nieuwe spel Fisticuffs eens uit!
Fisticuffs neemt je mee naar de boxring waar je twee boxers in verschillende stijlen (en gewichtsklassen) aantreft. Het Zwaargewicht stelt een horizontale Wild voor en het Lichtgewicht stelt een diagonale Wild voor. Wanneer ze naast elkaar verschijnen slaan ze op elkaar in waarmee jouw winst nog hoger uit zal vallen. Een knock-out succes dus!
* Claim de bonus voor 30 juni en voldoe voor 7 juli aan de omzeteisen. Deze bonus en Fisticuffs zijn uitsluitend op de computer - en dus niet onze mobiele - versie beschikbaar.
Je gebruikersnaam is: **********
Succes en knock em out!!"
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.