Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bonus van Unibet

Wie weet er wat van de bonus van Unibet en waar kan ik die bonus op deze site vinden ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 23-03-2009 05:56 Bookmakers
in 23-03-2009 05:56 Bookmakers
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Er staat op dit moment geen bonus van Unibet op deze website. Misschien dat we dit op korte termijn wel kunnen regelen. We houden je op de hoogte!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik zie de bonus van Unibet nu al een tijdje hier op voetbalwedden staan het is de 100% bonus tot aan 50 euro gratis. Bij eerste storting verdubbelen tot max 50 euro :) Ik heb er reeds gebruik van gemaakt. Het valt me ook op dat Unibet de laatste tijd erg goeie odds heeft ik vind Unibet zeker een van de betere bookmakers.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Ik zie de bonus van Unibet nu al een tijdje hier op voetbalwedden staan het is de 100% bonus tot aan 50 euro gratis. Bij eerste storting verdubbelen tot max 50 euro :) Ik heb er reeds gebruik van gemaakt. Het valt me ook op dat Unibet de laatste tijd erg goeie odds heeft ik vind Unibet zeker een van de betere bookmakers.

Die is inderdaad 100% tot max 50, net als de speciale actie op vw.net met bwin ;-)

Ik vind ze beiden tot de top behoren (unibet en bwin).
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Ik heb laatst een account bij Interwetten aangemaakt, die bevalt me ook zeker goed!
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Ze zouden wel eens af en toe een free bet mogen geven aan trouwe klanten.
0 Vind ik leuk's
100 % tot max 50 euro'.
0 Vind ik leuk's
unibet ook tot 50 euro!
0 Vind ik leuk's
[quote]Ze zouden wel eens af en toe een free bet mogen geven aan trouwe klanten.

Unibet geeft geen freebets weg aangezien je die als klant (nog) niet in kan voeren in hun systeem. Ik heb uit bronnen wel vernomen dat ze hier mee bezig zijn. Mocht dit er van komen dan zullen wij proberen om z.s.m. wat freebets te regelen voor onze trouwen Unibet klanten!

Meer dan ons best kunnen we alleen niet doen...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb een vraagje rond deze bonus.

Ik heb me geregistreerd by unibet en deze 50euro bonus ontvangen.
Nu lees ik de voorwaarden en zie ik dat je pas kan afhalen als de bonus 6keer is ingezet.
Nu is m'n vraag.

Stel je zet die 50euro in en wint, dan moet je nog 5keer de bonus inzetten, moet je dan nog 5keer 50euro inzetten of 5keer het gewonnen bedrag dus de 50euro + de winst van de eerste weddenschap?

0 Vind ik leuk's
[quote]Ik heb een vraagje rond deze bonus. Ik heb me geregistreerd by unibet en deze 50euro bonus ontvangen. Nu lees ik de voorwaarden en zie ik dat je pas kan afhalen als de bonus 6keer is ingezet. Nu is m'n vraag.

Stel je zet die 50euro in en wint, dan moet je nog 5keer de bonus inzetten, moet je dan nog 5keer 50euro inzetten of 5keer het gewonnen bedrag dus de 50euro + de winst van de eerste weddenschap?

Je moet inderdaad 5x het bonusbedrag (50 euro) ingezet hebben voordat je de bonus van 50 euro eventueel kunt uitbetalen. Op zich zou dit, wanneer je je weddenschappen spreidt, geen probleem moeten zijn.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.