Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bon van 50 of 75 € bij Bwin, via Groupon aankoop

Dit net tegengekomen op hun site
Bij Groupon ( https://www.groupon.be/deals/west-vlaanderen/bwin/63276660 ) kan je nu een bon aankopen van 50 € of 75 € bij Bwin ( aankoop = 5 € voor bon 50 € en 10 € voor bon 75 € )
Is zowel voor bestaande als nieuwe klanten van Bwin , je moet de bon die je wenst aankopen via Groupon , dan krijg je mail met code erin , die je moet invullen bij 'storten met promocode' bij Bwin
Volgens de site zou de bon nog enkel kunnen gebruikt worden op de finale Champions League , maar gebruikers van deze code melden dat de bon ook op alles gebruikt kan worden , dus niet enkel op de finale CL
Voorwaarden voor deze bon , zijn het bonusbedrag ( 50 € of 75 €) 5 maal inzetten ( of rondspelen ) met minimum inzet van 1,7 , combo's zouden ook mogelijk zijn
Heb mij geriskeerd om een bon van 50 € aan te schaffen ( kost mij 5 € ) en deze dan eens te testen

Ondertussen is mijn mail met bevestiging toegekomen , moet je link aanklikken waar de code instaat ( code bestaande uit letters en cijfers ; 12 stuks ) heb die code ingegeven bij Promocode ( te vinden onder stortingsvoorwaarden en ingeven zoals vermeld op de bon , dus ook de streepjes tussen de blokken van letters en cijfers ) en er werd direkt 50 € bijgeschreven op mijn account . Nu dus enkel nog de rest uittesten , maar de beloofde 50 € ( voor een aankoopbedrag van 5 € ) is al correct uitgevoerd
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagspartacus in 14-05-2015 10:16 Bookmakers
in 14-05-2015 10:16 Bookmakers
62 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Was te laat voor de 10 euro bon wegens reeds uitverkocht. Dan maar die van 5 euro gepakt. Toffe deal! (y)
0 Vind ik leuk's
wou vandaag nog iemand cadeau doen, maar is nu totaal uitverkocht... jammer maar helaas
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.