Bon van 50 of 75 € bij Bwin, via Groupon aankoop
Dit net tegengekomen op hun site
Bij Groupon ( https://www.groupon.be/deals/west-vlaanderen/bwin/63276660 ) kan je nu een bon aankopen van 50 € of 75 € bij Bwin ( aankoop = 5 € voor bon 50 € en 10 € voor bon 75 € )
Is zowel voor bestaande als nieuwe klanten van Bwin , je moet de bon die je wenst aankopen via Groupon , dan krijg je mail met code erin , die je moet invullen bij 'storten met promocode' bij Bwin
Volgens de site zou de bon nog enkel kunnen gebruikt worden op de finale Champions League , maar gebruikers van deze code melden dat de bon ook op alles gebruikt kan worden , dus niet enkel op de finale CL
Voorwaarden voor deze bon , zijn het bonusbedrag ( 50 € of 75 €) 5 maal inzetten ( of rondspelen ) met minimum inzet van 1,7 , combo's zouden ook mogelijk zijn
Heb mij geriskeerd om een bon van 50 € aan te schaffen ( kost mij 5 € ) en deze dan eens te testen
Ondertussen is mijn mail met bevestiging toegekomen , moet je link aanklikken waar de code instaat ( code bestaande uit letters en cijfers ; 12 stuks ) heb die code ingegeven bij Promocode ( te vinden onder stortingsvoorwaarden en ingeven zoals vermeld op de bon , dus ook de streepjes tussen de blokken van letters en cijfers ) en er werd direkt 50 € bijgeschreven op mijn account . Nu dus enkel nog de rest uittesten , maar de beloofde 50 € ( voor een aankoopbedrag van 5 € ) is al correct uitgevoerd
Bij Groupon ( https://www.groupon.be/deals/west-vlaanderen/bwin/63276660 ) kan je nu een bon aankopen van 50 € of 75 € bij Bwin ( aankoop = 5 € voor bon 50 € en 10 € voor bon 75 € )
Is zowel voor bestaande als nieuwe klanten van Bwin , je moet de bon die je wenst aankopen via Groupon , dan krijg je mail met code erin , die je moet invullen bij 'storten met promocode' bij Bwin
Volgens de site zou de bon nog enkel kunnen gebruikt worden op de finale Champions League , maar gebruikers van deze code melden dat de bon ook op alles gebruikt kan worden , dus niet enkel op de finale CL
Voorwaarden voor deze bon , zijn het bonusbedrag ( 50 € of 75 €) 5 maal inzetten ( of rondspelen ) met minimum inzet van 1,7 , combo's zouden ook mogelijk zijn
Heb mij geriskeerd om een bon van 50 € aan te schaffen ( kost mij 5 € ) en deze dan eens te testen
Ondertussen is mijn mail met bevestiging toegekomen , moet je link aanklikken waar de code instaat ( code bestaande uit letters en cijfers ; 12 stuks ) heb die code ingegeven bij Promocode ( te vinden onder stortingsvoorwaarden en ingeven zoals vermeld op de bon , dus ook de streepjes tussen de blokken van letters en cijfers ) en er werd direkt 50 € bijgeschreven op mijn account . Nu dus enkel nog de rest uittesten , maar de beloofde 50 € ( voor een aankoopbedrag van 5 € ) is al correct uitgevoerd
in 14-05-2015 10:16 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
chr_stophe:
mag ik vragen waar je deze code precies moet invullen op de site ?
mag ik vragen waar je deze code precies moet invullen op de site ?
alles staat klaar en duidelijk vermeld wat je moet doen en waar je alles moet invullen , zie vorige berichten en deze nog eens goed herlezen
Is dit enkel voor nieuwe klanten of kan je als bestaande klant ook gebruik maken van deze coupon?
Reageren wel traag op vragen via mail BWIN, ik wacht nu al 2 dagen op antwoord en verificatie voor uitbetaling. Normaal dat het daar zo graag ga ?
@Mromit
Heb je het al rondgespeeld dan?
Het komt inderdaad vaak voor dat bookmakers traag reageren op emails.
Heb je het al rondgespeeld dan?
Het komt inderdaad vaak voor dat bookmakers traag reageren op emails.
Ja is rondgespeeld die 50€, ok afwachten dan maar.
mromit:
ik weet dat bwin zowat de minst snelle service heeft van alle bookmakers samen .... helaas dus ... ik heb vroeger 3 dagen moeten wachten op verificatie, blijkbaar werken ze nog steeds niet veel sneller dan vroeger.
Kun jij per bwin-account twee codes gebruiken? Ik lees daar nergens iets over dat het niet mag
djoere1988:
Is dit enkel voor nieuwe klanten of kan je als bestaande klant ook gebruik maken van deze coupon?
Kan iemand hier een antwoord op geven aub?
djoere1988:
djoere1988:
Je kan er ook als bestaande klant gebruik van maken. Ik was al een bestaande klant en heb beide bons succesvol kunnen invoeren.
De actie van goupon.be, is alleen voor bwin.be? gebruikers van bwin.com uit nederland kunnen zeker geen gebruik maken van de actie?