Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaring met Betworld.com bookmaker

Beste VW'ers!

Paar dagen geleden kreeg ik een newsletter van Betworld.com (zomaar?) met een aantrekkelijk aanbod, n.l:

- Gratis €10,- no deposit bonus met als requirement 1x roll-over.
- 100% Deposit bonus tot €100,- en je hoeft alleen de deposit amount 5x te wageren op odds van minimaal 1.70.

Klinkt bijna als gratis geld. Echter, als ik op internet zoek naar reviews over Betworld.com kom ik niks tegen. Alleen sommige forums gedateerd uit 2001 of 2002!

Iemand ervaring met deze bookmaker?

Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagCheezborger in 14-09-2014 08:12 Bookmakers
in 14-09-2014 08:12 Bookmakers
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Er is nog weinig bekend over betworld.com en zou er zelf pas een account aanmaken als die volgens velen goed bevalt. Ik maak in ieder geval nooit meer een account aan bij weer de zoveelste nieuwe bookmaker omdat ik te vaak lees dat er dan zaken misgaan. En uiteraard zal het bij de meeste wel goed gaan alleen brand mijn vingers niet aan nieuwe bookmakers.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Niet eens een telefoonnummer @contact, hmm. Kan sinds 2 weken niet meer storten, krijg deze melding; 'Your entry must be verified in more detail! You will be informed via email once the verification is complete'

Op emails antwoorden ze vooralsnog niet. Jammer, was wel een leuke bookie om erbij te hebben, als 2e 'Interwetten'. Accepteren net als Interwetten geen mensen die een beetje weten wat ze doen; zie instant limieten van een tientje.
0 Vind ik leuk's
Ik ga het proberen want zelfs op sbr is men positief..
0 Vind ik leuk's
Ik raad het iedereen af om hier te registeren!
Heb afgelopen week een account aangemaakt na positieve verhalen hier en daar, maar nadat ik een deposit heb gedaan van 100 euro kreeg ik een popup dat ik via de mail spoedig antwoordt zou krijgen ivm de bonus. Ik wacht dar nu dus nog steeds op, bovendien heb ik ook nog geen reactie mogen ontvangen op mijn twee gestuurde emails. Ik blijf nog klein beetje positief, maar eerlijk gezegd denk dat ik kan fluiten naar mijn geld.
0 Vind ik leuk's
Is er iemand die ook gebruikt maakt van de bookmaker Betworld.com?

Ik kan de website van deze bookmaker al sinds deze namiddag niet meer loaden. Vind hierover ook weinig informatie op google. Dat doet men twijfel over deze bookmaker nu wel ff groeien. Ik had hier een 100 procent bonus rondgespeeld en er staat nog wel een behoorlijk bedrag op.

Ook raar dat ze geen twitter hebben.
0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.