Ervaring met Betworld.com bookmaker
Beste VW'ers!
Paar dagen geleden kreeg ik een newsletter van Betworld.com (zomaar?) met een aantrekkelijk aanbod, n.l:
- Gratis €10,- no deposit bonus met als requirement 1x roll-over.
- 100% Deposit bonus tot €100,- en je hoeft alleen de deposit amount 5x te wageren op odds van minimaal 1.70.
Klinkt bijna als gratis geld. Echter, als ik op internet zoek naar reviews over Betworld.com kom ik niks tegen. Alleen sommige forums gedateerd uit 2001 of 2002!
Iemand ervaring met deze bookmaker?
Alvast bedankt!
Paar dagen geleden kreeg ik een newsletter van Betworld.com (zomaar?) met een aantrekkelijk aanbod, n.l:
- Gratis €10,- no deposit bonus met als requirement 1x roll-over.
- 100% Deposit bonus tot €100,- en je hoeft alleen de deposit amount 5x te wageren op odds van minimaal 1.70.
Klinkt bijna als gratis geld. Echter, als ik op internet zoek naar reviews over Betworld.com kom ik niks tegen. Alleen sommige forums gedateerd uit 2001 of 2002!
Iemand ervaring met deze bookmaker?
Alvast bedankt!
in 14-09-2014 08:12 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Kloon van Interwetten is niks mis mee, zo rond te spelen tegen een odd van 1.7 en aangezien de odds van IW vaak hoger blijven is surebetten een goede optie.
Ga hier ook maar een account aanmaken (y)
Ga hier ook maar een account aanmaken (y)
In belgie staan ze niet op de witte lijst(ook niet op de zwarte) van de kansspel dinge
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
Voor gebruikers van Skrill/Neteller; ik weet nog dat je bij Interwetten de eerste storting via bank moet doen. Bovendien rekenen ze een 2% fee over stortingen met Skrill/Neteller. Mogelijk geldt dit ook voor Betworld.com. Check dus de voorwaarden.
jordy_11:
In belgie staan ze niet op de witte lijst(ook niet op de zwarte) van de kansspel dinge
Dan is deze site vast nog niet opgemerkt door de kansspelcommissie.
Toto Sigarenboer
Ik twijfel nog om te gaan spelen, maak me zorgen om het feit dat er werkelijk niks is te vinden op internet over deze bookie. :P
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Hoe kan ik de gratis 10 ontvangen?
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Update: ik raad iedereen AF om hier een account te nemen als je voor de bonus wilt gaan. Verder is het ook al geen interessante bookmaker vanwege de rare fee's die ze hanteren. Ik heb gestort en het viel me op dat er niets te zien is als ik naar bonus details ga. Dus ik vroeg per mail hoe dit zit. Kreeg ik dit terug:
Betworld.com
Maar ze zullen zich wel verschuilen achter punt 10 uit de voorwaarden: "Betworld reserves the right to exclude any customers from this promotion at any time and to terminate this promotion without giving any reasons".
Nu een kwestie van uitbetalen of m'n geld naar mijn andere bookies surebetten.
Betworld.com
Maar ze zullen zich wel verschuilen achter punt 10 uit de voorwaarden: "Betworld reserves the right to exclude any customers from this promotion at any time and to terminate this promotion without giving any reasons".
Nu een kwestie van uitbetalen of m'n geld naar mijn andere bookies surebetten.
Niks mis met deze bookie. Is zoals gezegd preciese kloon van Interwetten. De bonus is gewoon een first deposit bonus met rondspeelvoorwaarden van 5x op quote van 1.7. Heb de bonus helemaal rondgespeeld en al mijn eerste uitbetaling ontvangen. De status van je bonus is gewoon te volgen bij je account balance (net als op interwetten). Je kan ook gelijk zien of je de bonus hebt ontvangen dus snap de post hierboven niet helemaal.. Prima bookie (y)
Mooi dat het bij jou wel gelukt is. Bij mij dus niet, zonder opgaaf van reden. Wat ik hiermee wil zeggen is; opletten als je je hier aanmeldt ;-)