Ervaringen met BetWay.be / BetWay.com
Iemand lid van deze bookie? Is deze bookie aan te raden ofniet?
Er is een stortingsbonus van € 50 maar de voorwaarden zijn moeilijk te vinden..
Het beeld enz is een beetje te vergelijken met bwin voor de rest ken ik niks van deze bookie
Iemand nu ervaring met betway? Ze geven 100%storting bonus tot 100€ voor nieuwe leden.6x rondspelen op odd 1.75+
Zijn er Nederlandse betters actief op betway of misschien weet VW iets? Kom al een tijdje niet meer op de promotie pagina van ze en krijg daarnaast ook niet meer de promoties zoals ik van ze gewend ben. Situatie verder t zelfde. Nu heb ik ze gemaild en krijg ik een automatische reply dat de Nederlandse mailbox niet meer actief is. Bij livechat inmiddels ook de melding dat deze vanuit mijn regio niet meer bereikbaar is... Gaat Betway Nederlandse spelers bannen misschien? Ben over t algemeen hartstikke tevreden bij ze maar weet liever iets voordat er gedoe komt haha. Hoor graag, thanx!
blijf hier ver van weg
Wat dan!? Ben oprecht benieuwd!
Hier het zelfde nog net geen 700 euro gewonnen en al limieten
Er spelen weinig mensen van VW volgens mij hahah..
Waardeloze bookmaker. Paar honderd euro gewonnen en nu al max 5 euro per bet..
Ik zie reacties m.b.t. snelle limieten inderdaad overal steeds meer en vaker terugkomen over betway. Ze worden inmiddels ook vager en raar met de promoties welke echt top waren. En verder dus geen Nederlandse support meer of in ieder geval standaard onbeschikbaar. Denk dat ze zelf een beetje lopen te kloten op of met de Nederlandse markt ofzo...
Mijn ervaring van eind 2016 was:
Betway promo: "wordt lid van onze free bet club".
Ik: Ok, dat kan ik eens proberen
...
...
2 weken free bet gekregen en daarna uitgesloten van alle bonussen en promo's.
Eigenlijk wil ik een topic openen, maar dat kan ik niet vinden.
Sinds een aantal weken heb ik sterke limieten op BWin. En sinds vandaag zelfs zodanig dat mijn maximum op elke bet 1 Euro is. Ik heb ze om informatie gevraagd maar verwacht daar niet veel van. Het is wel absurd vind ik, maar zo heb ik geen keus dan al mijn bets elders te plaatsen. Ik heb wel even naar mijn historie gekregen en zie iets van 200 aan deposits, iets van 300 aan withdrawals en nu een cash balans van 200. Ze zijn vast niet super blij omdat ik ook infrequent bet. Anyway - ik dacht ik deel de ervaring -