Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met BetWay.be / BetWay.com

Ik zag daarnet reclame van Betway.be op2be.

Iemand lid van deze bookie? Is deze bookie aan te raden ofniet?

Er is een stortingsbonus van € 50 maar de voorwaarden zijn moeilijk te vinden..
Het beeld enz is een beetje te vergelijken met bwin voor de rest ken ik niks van deze bookie
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagkevin0202 in 16-09-2015 19:42 Bookmakers
in 16-09-2015 19:42 Bookmakers
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Iemand nu ervaring met betway? Ze geven 100%storting bonus tot 100€ voor nieuwe leden.6x rondspelen op odd 1.75+

Bericht gewijzigd door Support op za 17 mrt. 2018, 08:28
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Zijn er Nederlandse betters actief op betway of misschien weet VW iets? Kom al een tijdje niet meer op de promotie pagina van ze en krijg daarnaast ook niet meer de promoties zoals ik van ze gewend ben. Situatie verder t zelfde. Nu heb ik ze gemaild en krijg ik een automatische reply dat de Nederlandse mailbox niet meer actief is. Bij livechat inmiddels ook de melding dat deze vanuit mijn regio niet meer bereikbaar is... Gaat Betway Nederlandse spelers bannen misschien? Ben over t algemeen hartstikke tevreden bij ze maar weet liever iets voordat er gedoe komt haha. Hoor graag, thanx!

Bericht gewijzigd door altaidpech op zo 11 nov. 2018, 11:55
1 Vind ik leuk's

blijf hier ver van weg

0 Vind ik leuk's
Op za. 10 nov. 2018, 17:52 schreef rusherke:

blijf hier ver van weg

Wat dan!? Ben oprecht benieuwd!

1 Vind ik leuk's

Hier het zelfde nog net geen 700 euro gewonnen en al limieten

4 Vind ik leuk's

Er spelen weinig mensen van VW volgens mij hahah..

Bericht gewijzigd door altaidpech op wo 14 nov. 2018, 16:04
1 Vind ik leuk's

Waardeloze bookmaker. Paar honderd euro gewonnen en nu al max 5 euro per bet..

2 Vind ik leuk's

Ik zie reacties m.b.t. snelle limieten inderdaad overal steeds meer en vaker terugkomen over betway. Ze worden inmiddels ook vager en raar met de promoties welke echt top waren. En verder dus geen Nederlandse support meer of in ieder geval standaard onbeschikbaar. Denk dat ze zelf een beetje lopen te kloten op of met de Nederlandse markt ofzo...

1 Vind ik leuk's

Mijn ervaring van eind 2016 was:

Betway promo: "wordt lid van onze free bet club".

Ik: Ok, dat kan ik eens proberen

...

...

2 weken free bet gekregen en daarna uitgesloten van alle bonussen en promo's.

2 Vind ik leuk's

Eigenlijk wil ik een topic openen, maar dat kan ik niet vinden.

Sinds een aantal weken heb ik sterke limieten op BWin. En sinds vandaag zelfs zodanig dat mijn maximum op elke bet 1 Euro is. Ik heb ze om informatie gevraagd maar verwacht daar niet veel van. Het is wel absurd vind ik, maar zo heb ik geen keus dan al mijn bets elders te plaatsen. Ik heb wel even naar mijn historie gekregen en zie iets van 200 aan deposits, iets van 300 aan withdrawals en nu een cash balans van 200. Ze zijn vast niet super blij omdat ik ook infrequent bet. Anyway - ik dacht ik deel de ervaring -

0 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.