Betting Exchanges verbannen uit Nederland?
Hallo leden,
Dit is mijn eerste bericht hier op dit forum. Het is mij opgevallen dat steeds meer sites geen Nederlandse spelers meer accepteert. Ik gebruik momenteel Betfair Exchange het meest vanwege hun Back & Lay systeem & winnende spelers zijn welkom. Het is mij opgevallen dat Matchbook sinds kort geen Nederlandse spelers meer accepteert. Ik maak mij grote zorgen. Omdat Smarkets, Betdaq allemaal Exchanges die ook al geen Nederlanders accepteert. Momenteel Betfair Exchange de enige exchange website die ik nog kan gebruiken. Op zich niet erg want hier zit de meeste liquiditeit. Ik maak me wel zorgen want momenteel werk ik en naast mijn werk komen mijn grootste inkomsten it Betfair exchange. Ik ben bang dat Betfair mogelijk ook Nederlanders gaat weren.
Heeft een van jullie meer verstand van die nieuwe wetgeving in nl? Denken jullie dat in de toekomst Exchanges geen opties zullen zij of is Betfair al bezig met een licentie in Nederland?
Toevoeging: Weet iemand i.v.m de Europese wetten of het nog iets kan uitmaken omdat Betfair MGA licentie heeft uit Malta?