Betsson ervaringen
Mensen,
wie hebben ervaringen met betsson. Want de bookmaker is niet meer zichtbaar bij Voetbalwedden....
dank
Ik denk dat ze geen focus op Nederland hebben omwille van de komende licenties. Maar misschien dat @support hier meer over kan zeggen.
ik heb nog steeds een actieve account bij Betsson, ben gelukkig nog steeds niet gelimit terwijl ik er een paar mooie bedragen af heb gehaald (niet bij iedere bookmaker trouwens).
Dit heeft inderdaad te maken met de aankomende regulering van het gokken. Betsson heeft een dikke boete gehad van de Nederlandse overheid vanwege het teveel promoten voor NL mensen. Dit mag niet
Ik speel veel bij Betsson. Zeer tevreden. 5-10 keer per jaar goede bonussen met 50/100% deposit bonus op wedden tot 100 of 250. Zo ook vorige week nog 100% deposit bonus tot 250 gemaild gekregen. Uiteraard geen gebruik van gemaakt.
Rondspelen is meestal de bonus+ gestort bedrag X6 op 1,50 en hoger.
odds zijn gelijkwaardig aan Unibet.
Met de CL en andere leuke momenten ook altijd goede bonussen. By far waar ik het meeste geld mee maak.
Chat en service ook uitmuntend
Enige minpuntje zijn de mogelijkheden met wedden op darten, vooral live.
--
Daarnaast lijkt het erop dat ik veel bonussen gemaild krijg omdat ik veel geld rondspeel. Dit doe ik omdat ik regelmatig 2 bonussen (bv stortingebonus op 25% profit boost op Unibet of betfirst) wegzet tegen een bonus van Betsson.
Grappig. Ik kon geen account bij Betsson aanmaken vanuit Nederland. Ik denk, ik duik even de chat in. Een wachttijd van 30 minuten, doei. Ik ben weg.
Dat is gek op een Champions League avond... ;-)