Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betrally wilt niet uitbetalen

Beste voetbalwedden leden,

Betrally wilt me gewonnen weddenschap niet uitbetalen.

Weddenschap werd na 20 min geannuleerd.

Wat kan ik eraan doen?

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2pzwg12&s=8#.VbfPXc4Q5yY
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagserdar in 28-07-2015 18:53 Bookmakers
in 28-07-2015 18:53 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
knight876:
Als het live 0-1 is en je zet dan dat Oss wint dan is je bet lost, want de stand daarna was 1-1, dus lost!

Betrally geeft ook toe eigenlijk heb je gewonnen omdat het qutering hoog is hebben we geannuleerd na 20 min later en het bet was geaccepteerd.

Wat kan ik de beste doen om gewonnen geld terug krijgen?
0 Vind ik leuk's
Odd van 21 is dan ook niet reeel als het is zoals jij zegt, hoe kan Oss nu dan een odd van 21 hebben als ze 0-1 voor staan.
Ik kan nog wel begrip hebben voor deze uitleg, ik heb echt erger meegemaakt.

Vb. ik had bij een een MMA wedstrijd over 2,5 ronde, werd de wedstrijd in ronde 3 beslist, toch lost. Wat blijkt, de tijd was nog niet over de helft van ronde 3.
Maar goed dat is ook maar een voorbeeld, waar je wat van kan vinden, voor mij geen reden om weg te lopen bij een bookie. limieten vind ik erger.
0 Vind ik leuk's
Hahahha, hoezo zou je, als je op Oss zet verliezen als het 1-2 wordt? Hij heeft bij 0-1 gewoon op Oss gezet en uiteindelijk heeft oss gewoon gewonnen. Wat jullie zeggen geld alleen bij een asian handicap. Maar hij heeft gewoon op 1X2 gezet en niet op asian handicap. Ik denk dat toen het 0-1 werd, betrally een fout heeft gemaakt en dacht dat het 1-0 was voor dordrecht. serdar dacht daar mooi van te profiteren, maar helaas werd de bet later geannuleerd. Bij dit soort gevallen wordt de bet (bijna) altijd geannuleerd en daar is helaas niks tegen te doen. Het staat tevens in de voorwaarde van elke bookie (als het goed is)
0 Vind ik leuk's
Vindt heel erg jammer is fout van hun en het bet werd ook geaccepteerd! normaal gesproken worden zulke situatie niet geaccepteerd ik vindt dat betrally moet uitbetalen.

Want tenslotte ik wed erop kon ook verliezen.
0 Vind ik leuk's
serdar:
Vindt heel erg jammer is fout van hun en het bet werd ook geaccepteerd! normaal gesproken worden zulke situatie niet geaccepteerd ik vindt dat betrally moet uitbetalen.

Want tenslotte ik wed erop kon ook verliezen.

Tja, je kan veel willen en vinden maar dit betalen ze niet uit, anders waren ze nu heel veel geld kwijt. Dit soort foutjes worden dagelijks gemaakt bij bookies. Je kon niet verliezen want je bet werd na 20 minuten al gecancelled zei je net zelf.
0 Vind ik leuk's
dus kan Betrally bij elke gewonnen weddenschap(of die je gaat winnen) zeggen het qutering is hoog dat is de reden dat we niet uitbetalen? slaat ook nergens
0 Vind ik leuk's
serdar:
dus kan Betrally bij elke gewonnen weddenschap(of die je gaat winnen) zeggen het qutering is hoog dat is de reden dat we niet uitbetalen? slaat ook nergens

elke bookie KAN en DOET dit.. desalnietemin jammer dat je niet van de fout hebt kunnen profiteren.
0 Vind ik leuk's
serdar:

Dat doen ze normaal gesproken alleen in deze gevallen. Je snapt toch zelf ook wel dat je niet 21x hoort te krijgen voor Oss als ze 0-1 voor staan tegen dord...
Het is inderdaad wel jammer ja..
0 Vind ik leuk's
Bij het spelen bij een bookmaker accepteer je de voorwaarden, dit houdt ook in dat hun menselijke fouten kunnen herzien en zodoende weddenschappen terug kunnen vorderen.. Vind het persoonlijk altijd wel grappig dat mensen evengoed claimen dat ze ergens recht op hebben..
0 Vind ik leuk's
serdar:
(...)

Wat kan ik eraan doen?

(...)

Niets. Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent, maar het is natuurlijk volkomen logisch dat Betrally je weddenschap heeft geannuleerd. Zoals de anderen boven mij al zeggen is een odd van 21 voor winst voor een ploeg die nota bene op voorsprong staat natuurlijk onmogelijk - Betrally zal wellicht een odd van 2.10 bedoeld hebben, maar maakte dus een typfoutje. Gewoon accepteren en doorgaan, en verder niet mopperen. Je kunt Betrally wel op de zwarte lijst zetten, maar ik kan je verzekeren dat ook iedere andere bookmaker deze weddenschap teruggedraaid zou hebben. Uiteraard staat dit, zoals Mokum ook al aangeeft, ook in de kleine lettertjes.

Succes met je volgende weddenschappen! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.