Betfair: gestaakt duel, bet lost of void?
Ik speelde een accumalator van 6 wedstrijden.... dus 1 bet
5 wedstrijden goed, en de laatste Rampla Juniors - Penarol was gestaakt eerste helft bij een stand van 1-0...
Wedstrijd niet hervat en datum niet bekend, gisteren laat gesproken met betfair....ja bets zouden gevoid worden
Dus ik kijk vandaag...staat de gestaakte wedstrijd bij die 6 bets op LOST..... klopt toch niet? hij moet toch
op VOID staan en de bet voor de rest goed rekenen?
in 25-10-2016 11:31 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Misschien is de wedstrijd definitief gestaakt en blijft het bij 1-0 dan heb je hem verloren. Als die later uitgespeeld gaat worden dan zou die void moeten zijn. Zou ff goed uitzoeken wat ze met de wedstrijd doen
ok dank je wel voor je reactie ! (y)
volgens mij is er helemaal niks bekend want kan er niks over vinden en bij uitslagen pagina's staat ie gewoon als ABD
net ff gekeken op de site van de bond van uruguay.....daar staat de uitslag gewoon nog open dus geen 1-0
ondanks dat ze vol bleven houden gelijk te hebben , hebben ze het doorgestuurd naar de traders zoals zij het zeggen.......
en uiteindelijk net 2 minuten geleden mn geld gehad van 6 bets.... 330 euro.....
dus hier mag een slotje op!
en uiteindelijk net 2 minuten geleden mn geld gehad van 6 bets.... 330 euro.....
dus hier mag een slotje op!