Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair sluit haar deuren in Nederland

En zoals verwacht sluit betfair haar deuren nu ook voor mensen wonend in Nederland. Triest, alle exchanges zijn nu niet meer beschikbaar in Nederland. Met dank aan de zogenaamde wetten die de gokker beter ''beschermt'' daar waar bookmakers vrij spel hebben om winners te verbannen. Die zullen hier niet terug komen. edit: foto ziet er wel erg klein uit. crtl-scrollen om tekst groter te maken.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagFCRonaldo9 in 4-08-2021 18:44 Bookmakers
in 4-08-2021 18:44 Bookmakers
98 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het liefst blijf ik bij betfair zodat ik dan ook trading software zoals betangel kan blijven gebruiken. Doe voornamelijk horse racing en daar gaat het om fracties van seconden om te layen. Is het een optie om een Engelse vriend te charteren icm neteller account en een VPN zodat ik toegang hou tot betfair?

0 Vind ik leuk's

@soma75 Dat is zeker een optie. Een Britse vriend leent mij zijn BF account voor een half jaartje. Hopelijk is er tegen die tijd meer duidelijkheid. Zorg wel voor een VPN verbinding, om je locatie te maskeren. Niet dat BF moeilijk gaat doen, maar je weet maar nooit.

Orbit X moet ik nog uitzoeken. Dien je die niet via een broker te benaderen?

0 Vind ik leuk's

@FCRonaldo9 . Kun je ook wat in mijn inbox gooien? Ik zoek nog een alternatief voor betfair Exchange.

0 Vind ik leuk's

Hoe kom jij op de exchange? Als ik op ladbrokes inlog, dan krijg een melding van:

"Regrettably, Ladbrokes has stopped operating in your country. You can no longer deposit or play, but you can still withdraw funds from the cashier.".

0 Vind ik leuk's

Ik heb wat bevriende Evertonians dus ik zat hier ook al aan te denken. Hoe kun je dan het beste doen met withdraws en deposits? Momenteel gebruik ik Skrill maar dan zou dat een Engelse vriend dan moeten gaan doen?

0 Vind ik leuk's

In mijn situatie heb ik met mijn maat afgesproken dat ik hem via Paypal een budget stuur en hij doet de upload naar Betfair. Daarna geeft hij me toegang en doe ik verder geen deposits of withdrawals meer tot een afgesproken moment (1 mei 2022) en zal hij een withdrawal doen en mij de funds terugsturen. Kwestie van vertrouwen. Ik raad af zelf met Skrill transacties te doen, want ik neem aan dat je account een .nl domein heeft.

Mogelijk zijn er deposits/withdrawals mogelijk die je redelijk anoniem kunt doen, zoals via credit card of een andere internet wallet?

0 Vind ik leuk's

Klinkt realistisch! Paypal zou ideaal zijn omdat ik al vaker daarmee transacties heb verstuurd naar hen. Dat komt goed.

Maar je bedoelt met .nl domein Skrill? Skrill is .com. En ik heb ook een Skrill creditcard. Paypal is gekoppeld aan je Nederlandse banken dus lijkt me Skrill iets veiliger? En welke risico kan mijn kennis lopen? Wil hem/haar geen risico's geven van identiteitsfraude of verdenkingen bij zijn bank/belasting.

Ik denk dat ik hetzelfde ga doen dan. Welke betaalde VPN gebruik je? (laptop/mobiel)

Bericht gewijzigd door HageleHibbo op di 21 sep. 2021, 20:20
0 Vind ik leuk's

Ik ga het voorlopig toch nog niet doen. Te veel onzekerheid...

Exchanges zijn het meest eerlijk. En daar is dan niets van aanwezig. Hopelijk volgt dit toch nog op korte termijn...

0 Vind ik leuk's

Ik zou gewoon lekker een VPN blijven gebruiken.

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Nu betfair er niet meer is gelukkig wel exchange vervanger gevonden.Alleen kan ik hier geen paardenraces back/layen.Weet iemand bij welke broker dit nog wel kan.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.