Betfair odd daling na doelpunt
Hoi,
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel de odds (bij Betfair) ongeveer dalen als er een keer gescoord wordt? Ik heb ergens een keer gelezen dat het dan meestal 1.16 (lay) wordt..Maar dat kan wel eens verschillen toch of is dat meestal een zelfde daling?
En ik kan wedstrijden niet altijd live volgen. Is het dan mogelijk om een ploeg te backen (matched) en daarna ook te layen voor een odd die ik verwacht na een doelpunt? Bijvoorbeeld dan voor 1.16? Dat je hem dus unmatched laat staan? En dat ie hem dat automatisch matched als de odd daalt tot 1.16. Is dat mogelijk?
Bedankt voor de reacties:)!
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel de odds (bij Betfair) ongeveer dalen als er een keer gescoord wordt? Ik heb ergens een keer gelezen dat het dan meestal 1.16 (lay) wordt..Maar dat kan wel eens verschillen toch of is dat meestal een zelfde daling?
En ik kan wedstrijden niet altijd live volgen. Is het dan mogelijk om een ploeg te backen (matched) en daarna ook te layen voor een odd die ik verwacht na een doelpunt? Bijvoorbeeld dan voor 1.16? Dat je hem dus unmatched laat staan? En dat ie hem dat automatisch matched als de odd daalt tot 1.16. Is dat mogelijk?
in 5-11-2011 11:35 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Volgens mij is dat niet mogelijk. Indien er gescoord wordt of een andere belangrijke gebeurtenis (bijv. rode kaart) gaat de markt op suspended en worden alle unmatched bets opgeruimd. Ik zou hetzelfde als jou graag willen, gaat echter niet. Je moet bij je scherm in de buurt blijven gedurende de wedstrijd :s
daydream:
Hoi,
Hoi,
Hangt van zoveel dingen af hoeveel die daalt of stijgt. starting odds (scoort de favoriet of underdog)/minuut in de wedstrijd/rode kaarten etc..
dat van die 1.16 slaat nergens op in ieder geval. Als je veel wedstrijden inplay volgt zie je wel bepaalde patronen terugkomen bijvoorbeeld een 1.8 odd (favoriet) die de 1-0 in de eerste helft maakt zonder een rode kaart of iets dergelijks, zakt naar tussen de 1.32 en 1.38.
[quote]
Na het plaatsen van je unmatched bet zie je erboven "Unmatched or Partially matched bets" daar keep ipv cancel aanvinken.
Dit kan alleen prematch.
Harstikke bedankt voor de reacties en uitleg!!
Haha.. Nee ik heb dat van die ongeveer 1.16 ook niet verzonnen..maar ik las op het forum ergens dat de een odd van 1.4/1.5 ofzo meestal richting 1.16 daalt of iets dergelijks.. En aangezien ik Betfair nog niet zo goed ken, vroeg ik me af of er bepaalde dalings patronen in zitten...
Haha.. Nee ik heb dat van die ongeveer 1.16 ook niet verzonnen..maar ik las op het forum ergens dat de een odd van 1.4/1.5 ofzo meestal richting 1.16 daalt of iets dergelijks.. En aangezien ik Betfair nog niet zo goed ken, vroeg ik me af of er bepaalde dalings patronen in zitten...