Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair: Algemene indortmatie en vragen

Kan je bij die exchange odds nou echt je eigen odd aanpassen?
Dan zou je toch bij b.v. Barca - Getafe, Barca op een odd van 2 kunnen zetten?
Ik hoor dat betfair een goeie site is maar ik snap er helemaal niks van..
Als iemand ook even de titel kan bewerken haha, sarry
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmarkhave in 22-02-2013 18:15 Bookmakers
in 22-02-2013 18:15 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja, dat kan.
Alleen zal niemand jouw aanbod accepteren. Jou bet wordt niet gematched.
Betfair is m.i. echt de beste van allemaal, maar neem de tijd om deze site te doorgronden.
0 Vind ik leuk's
That dog
Ik vind Betfair niet de beste van allemaal, voor kleinere markten is betfair idd de beste, maar voor grote markten speel ik liever bij Betdaq of smarkets, deze rekenen maar 2/3% ipv 5% commissie. Nadeel is dat er vaak (veel) minder liquiditeit is en dat Betdaq niet meer voor nederlanders is..
@Markhave, je kan de odd zelfs op 1000 zetten, maar reken er maar op dat alleen de marktprijzen gematched worden, als je Betfair nog niet goed begrijpt adviseer ik om eerst alles goed te weten te komen dmv die tutorials en daarna met kleine betjes begint, dan leer je het vanzelf en kan je geen dure fouten maken.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Ik vind Betfair niet de beste van allemaal, voor kleinere markten is betfair idd de beste, maar voor grote markten speel ik liever bij Betdaq of smarkets, deze rekenen maar 2/3% ipv 5% commissie. Nadeel is dat er vaak (veel) minder liquiditeit is en dat Betdaq niet meer voor nederlanders is..
@Markhave, je kan de odd zelfs op 1000 zetten, maar reken er maar op dat alleen de marktprijzen gematched worden, als je Betfair nog niet goed begrijpt adviseer ik om eerst alles goed te weten te komen dmv die tutorials en daarna met kleine betjes begint, dan leer je het vanzelf en kan je geen dure fouten maken.

Als je op een odd van 10 wilt backen, moet iemand anders hem op een odd van 10 layen bedoel je? of niet?
0 Vind ik leuk's
Betdaq heeft mij nooit kunnen bekoren.
Wedden doe je in de hoop wat te verdienen en dan ga je daar waar de hoogste quoteringen zijn en dat is meestal Betfair.
Ik heb geen zin om alles af te struinen voor een iets hogere odd, m.n. omdat ik bijna uitsluitend livebets doe.
0 Vind ik leuk's
That dog

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.