Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair account verifiëren met documenten

Beste voetbalwedden leden,
Wie kan mijn helpen, ik wil mijzelf bij betfair verifieren. Nu is het de volgende procedure:
Hard Copy Document Procedure:
When it is deemed that other methods are unsuitable, we will ask that you send us a photocopy or scan of one document from each of the categories listed below:
1 Personal Identification - one photo ID from the following list:
Passport
Driving licence
National Identification card (photographic)
Citizenship certificate
2 Address Verification - one of the following:
Utility Bill (less than 3 months old)
Tax Bill
Copy of Bank Statement - (less than 3 months old)
3 Source of Payment Verification - one of the following:
- Betfair account registered Credit or Debit card (front only). For Security Compliance you must blank out all card number digits except for the last four.

- Copy of Credit or Debit card account statement of a card registered on your Betfair account (less than 3 months old) For Security Compliance you must blank out all card number digits except for the last four.
- Copy of bank statement - must have Betfair transaction or card number visible on it (less than 3 months old)
==============================
Stap 1 is een ID opsturen dat is duidelijk
Stap 2 is denk ik een factuur van mijn telefoon abbonoment genoeg
Stap 3 wat moet ik daar doen? Source of payment vertificaiton. Ik heb een transactie gemaakt met ideal via mijn eigen bank (rabobank). Moet ik daarvan iets sturen en zoja wat?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett in 1-11-2012 22:09 Bookmakers
in 1-11-2012 22:09 Bookmakers
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
stap 1 was idd gewoon je id-pass
stap 2 is een copy waarop je adresgegevens staan van 1 van je utility services ( elec-gas-vaste lijn-belasting-internet abbo)
stap 3 is gewoon een bank afschrift van je rekening waarop jouw rekening nummer vermeld staat, hier in BE krijg je steeds bij het afhalen van deze afschriftjes eerst een identificatie document met je naam en rekening nummer erop, dit moet voldoende zijn. als je eentje door mailt met bedragen erop, best eerst zelf kopie van maken en bedragen doorschrappen en zo doorsturen hebben ze geen zaken mee ;o)
0 Vind ik leuk's
lohocla:
stap 1 was idd gewoon je id-pass
stap 2 is een copy waarop je adresgegevens staan van 1 van je utility services ( elec-gas-vaste lijn-belasting-internet abbo)
stap 3 is gewoon een bank afschrift van je rekening waarop jouw rekening nummer vermeld staat, hier in BE krijg je steeds bij het afhalen van deze afschriftjes eerst een identificatie document met je naam en rekening nummer erop, dit moet voldoende zijn. als je eentje door mailt met bedragen erop, best eerst zelf kopie van maken en bedragen doorschrappen en zo doorsturen hebben ze geen zaken mee ;o)

Bedankt! Heb alle drie opgestuurd, nu afwachten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.