Betfair: account verifiëren en bevestigen
Middag,
Ik heb sinds een paar weken een account bij Betfair. Heb er tien Euro gestort (zonder bonussen oid) en heb er gisteravond 65 Euro bij gewonnen. Volgens de topics hier en elders op het internet is het voor gebruikers van de 'main wallet' voldoende om een ID kaart op te sturen, wat ik dus gedaan heb.
Het antwoord was positief:
Thank you for the documents you recently forwarded to Betfair to verify your age. We can confirm that they have been approved, and your account has been age verified.
Nou oke, ik wil dus testen of alles werkt (lees: uitbetalen), maar ik krijg nog steeds de melding dat ik de kyc (know your customer) check moet doen. Heb een mailtje gestuurd of ze een code konden opsturen zodat ik die check kon afronden (dat is een van de manieren om die KYC check te doorstaan, ze sturen een brief met een code naar je adres, die code mail je terug et voila). Dat bleek dus niet te kunnen, ik kreeg het volgende bericht:
Unfortunately we are unable to send validation codes to Netherlands so you would need to complete our hard copy procedure.
If you have funds in your Australian wallet, or you would like to bet on Australian events in the future, you will need to provide us with documents CERTIFIED by a community leader, (i.e. teacher, councillor, doctor, dentist, etc).
In order to certify your documents, you must do the following;
1. Print or photocopy each of your documents.
2. The certifier must write on each page “I certify that this is a true copy of the original document”, followed by their name, signature and rank/title.
3. These certified documents can then be scanned/photographed and sent to us.
Please email a certified copy of one document from each of the following categories;
Personal Identification – a copy of one the following photo ID's:
• Passport
• Driving License
• National Identification Card
Address Verification – a copy of one of the following:
• Utility Bill (less than 3 months old)
• Tax Bill (less than 3 months old)
• Bank Statement (less than 3 months old)
Punt 1: bij de KYC website, staat onder All other countries (alles behalve de UK(!!), Azie en Australie) dat de validatie code manier wél kan. Afijn.
Punt 2: Ik ben nog thuiswonend, dus een electriciteitsrekening opsturen zou niet kunnen. Nu heb ik hier nog wel een printscreen liggen van een mobiele telefoonrekening liggen, maar daar staat natuurlijk nergens op 'dat het echt is'.
Kortom: hoe kom ik door deze KYC check heen, aangezien ik de bovenstaande 'address verifications' niet kan opsturen (bankafschriften ontvang ik ook niet meer) en wie moet ik dan zoiets laten ondertekenen?
Ik heb sinds een paar weken een account bij Betfair. Heb er tien Euro gestort (zonder bonussen oid) en heb er gisteravond 65 Euro bij gewonnen. Volgens de topics hier en elders op het internet is het voor gebruikers van de 'main wallet' voldoende om een ID kaart op te sturen, wat ik dus gedaan heb.
Het antwoord was positief:
Thank you for the documents you recently forwarded to Betfair to verify your age. We can confirm that they have been approved, and your account has been age verified.
Nou oke, ik wil dus testen of alles werkt (lees: uitbetalen), maar ik krijg nog steeds de melding dat ik de kyc (know your customer) check moet doen. Heb een mailtje gestuurd of ze een code konden opsturen zodat ik die check kon afronden (dat is een van de manieren om die KYC check te doorstaan, ze sturen een brief met een code naar je adres, die code mail je terug et voila). Dat bleek dus niet te kunnen, ik kreeg het volgende bericht:
Unfortunately we are unable to send validation codes to Netherlands so you would need to complete our hard copy procedure.
If you have funds in your Australian wallet, or you would like to bet on Australian events in the future, you will need to provide us with documents CERTIFIED by a community leader, (i.e. teacher, councillor, doctor, dentist, etc).
In order to certify your documents, you must do the following;
1. Print or photocopy each of your documents.
2. The certifier must write on each page “I certify that this is a true copy of the original document”, followed by their name, signature and rank/title.
3. These certified documents can then be scanned/photographed and sent to us.
Please email a certified copy of one document from each of the following categories;
Personal Identification – a copy of one the following photo ID's:
• Passport
• Driving License
• National Identification Card
Address Verification – a copy of one of the following:
• Utility Bill (less than 3 months old)
• Tax Bill (less than 3 months old)
• Bank Statement (less than 3 months old)
Punt 1: bij de KYC website, staat onder All other countries (alles behalve de UK(!!), Azie en Australie) dat de validatie code manier wél kan. Afijn.
Punt 2: Ik ben nog thuiswonend, dus een electriciteitsrekening opsturen zou niet kunnen. Nu heb ik hier nog wel een printscreen liggen van een mobiele telefoonrekening liggen, maar daar staat natuurlijk nergens op 'dat het echt is'.
Kortom: hoe kom ik door deze KYC check heen, aangezien ik de bovenstaande 'address verifications' niet kan opsturen (bankafschriften ontvang ik ook niet meer) en wie moet ik dan zoiets laten ondertekenen?
in 29-01-2013 14:09 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
bankafschriften ontvang ik ook niet, maar ik zit bij de Rabobank en daar kan je wel je afschriften downloaden als je ingelogd bent via het iDealsysteem, het lijkt mij dat andere banken dat ook hebben. Dan download je een recent afschrift en kan je die in pdf aan hun doorsturen (evt. kan je transactienummers en bedragen wegblurren, aangezien het om je naam en bank gaat). Daarnaast kan je ook je mobiele telefoonrekeningen downloaden (ik zit bij Hi, lijkt me dat ook alle telecomaanbieders dit hebben) en die insturen. Dan moet het wel lukken lijkt me, succes!
Retarded gambler
thijspronk:
Daarnaast kan je ook je mobiele telefoonrekeningen downloaden (ik zit bij Hi, lijkt me dat ook alle telecomaanbieders dit hebben) en die insturen. Dan moet het wel lukken lijkt me, succes!
Daarnaast kan je ook je mobiele telefoonrekeningen downloaden (ik zit bij Hi, lijkt me dat ook alle telecomaanbieders dit hebben) en die insturen. Dan moet het wel lukken lijkt me, succes!
Hier zat ik ook aan te denken ja, maar dan lijkt me die certifier wel een probleem. Moet ik dan naar de winkel toe om te vragen of ze het willen ondertekenen?
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
snka2511:
Hier zat ik ook aan te denken ja, maar dan lijkt me die certifier wel een probleem. Moet ik dan naar de winkel toe om te vragen of ze het willen ondertekenen?
thijspronk:
Dat certifier begrijp ik niet idd, waarom zou je in godsnaam wat laten ondertekenen..
Heb je geld op de Australian wallet gezet? Volgens mij hoef je dan alleen dat rare gedoe te doen.
Misschien weet iemand anders het antwoord hier op, ik heb hier (helaas voor jou) geen ervaring mee
Retarded gambler
Ik heb hetzelfde gehad, heb al inmiddels 3x m'n gegevens opgestuurd (ID kaart, print screen van bankafschrift + email bevestiging en adres bevestiging) alleen ze accepteerden adres bevestiging heel de tijd niet..
Het is nogal wat om geld te kunnen opnemen van je Betfair account, hoop dat het je lukt en hoor graag van je hoe het je dan gelukt is
Het is nogal wat om geld te kunnen opnemen van je Betfair account, hoop dat het je lukt en hoor graag van je hoe het je dan gelukt is
Zijn er eigenlijk mensen die wél door deze check heen zijn gekomen?
Volgens mij moet je al die meuk alleen sturen als je geld naar je australian wallet wil zetten. Ik heb alleen een kopie van mijn id-kaart en misschien ook een bankafschrift moeten opsturen.
Heb hier geen problemen gehad als belg om alles oke te krijgen qua papieren, maar had dan ook gewoon m'n eigen el. bill omdat ik niet thuis woon bij m'n ouders, dus daar zit voor sommige mensen inderdaad een probleem.
de Aussie wallet heb ik laten links liggen toch niks waard die aussie sports (en tennis als ze daar spelen) kreeg constant KYC mails tot ik dat in orde had gesteld. had ook een pdf file van m'n internet rekening opgestuurd, die werd afgekeurd omdat het geen scan was van een originel bon, gekke mannen daar toch, moest die pdf rekening net zo snel betalen als alle voorgaande papieren versies hoor ;o))) echt waren ze dus wel
de Aussie wallet heb ik laten links liggen toch niks waard die aussie sports (en tennis als ze daar spelen) kreeg constant KYC mails tot ik dat in orde had gesteld. had ook een pdf file van m'n internet rekening opgestuurd, die werd afgekeurd omdat het geen scan was van een originel bon, gekke mannen daar toch, moest die pdf rekening net zo snel betalen als alle voorgaande papieren versies hoor ;o))) echt waren ze dus wel
Het is mij uiteindelijk wel gelukt om door te check heen te komen, na 4x afbeeldingen sturen naar die mensen, opeens vonden ze het wel goed terwijl ik niks extra's had toegevoegd laatste keer behalve een scan van een brief op m'n naam met m'n adres erop.. Raar dat ze dat wel accepteerden en niet een screenshot van m'n bank met m'n adresgegevens
Heb besloten mijn account toch maar te verwijderen, vind het totaal onnodig dat je dit allemaal op moet sturen. Dan ga ik liever voor iets 'mindere' odds bij een bookie die niet al je prive info wilt weten.