Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betekenis "Bank Address" Bwin uitbetaling

Hallo allemaal,
Ik heb een heel kort vraagje.
Ik wil geld terugstorten vanaf mijn bwin account, nu wordt er gevraagd om mijn "bank address" ik vraag me af of hiermee mijn rekeningnummer wordt bedoeld of iets heel anders aangezien ik ook al mijn IBAN moet opgeven.
Alvast hartelijk bedankt,
Riccardo
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmrlankair in 2-12-2012 18:33 Bookmakers
in 2-12-2012 18:33 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bank adress is het adres waarop jij bij je bank staat ingeschreven. Meestal is dat dus gewoon je woonadres, behalve als je bijvoorbeeld studeert en op jezelf woont maar je rekeningen nog steeds naar je ouders gestuurt worden.
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
mrlankair:
Hallo allemaal, Ik heb een heel kort vraagje. Ik wil geld terugstorten vanaf mijn bwin account, nu wordt er gevraagd om mijn "bank address" ik vraag me af of hiermee mijn rekeningnummer wordt bedoeld of iets heel anders aangezien ik ook al mijn IBAN moet opgeven.

Ten eerste welkom op voetbalwedden.net! Het zou leuk zijn als je je profiel foto even instelt, maakt je accounts iets leuker :-)
sint:
Bank adress is het adres waarop jij bij je bank staat ingeschreven. Meestal is dat dus gewoon je woonadres, behalve als je bijvoorbeeld studeert en op jezelf woont maar je rekeningen nog steeds naar je ouders gestuurt worden.

Ik heb dit altijd anders geïnterpreteerd en altijd gedacht om het fysieke adres van je bank zelf op te geven. Iemand hier meer informatie over?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Ik heb dit altijd anders geïnterpreteerd en altijd gedacht om het fysieke adres van je bank zelf op te geven. Iemand hier meer informatie over?

Dit inderdaad (Y)
Wat overigens je uitbetaling niet zou tegenhouden als dit niet goed is ingevuld :)
Je IBAN + BIC Code + juiste naam rekeninghouder is voldoende voor overschrijving van een uitbetaling.
0 Vind ik leuk's
Ik zet altijd Amsterdam neer (ING zit daar volgens mij). Je kan ook lutjebroek invullen denk ik want het maakt volgens mij niks uit.
0 Vind ik leuk's
fysiek adres van jouw bankkantoor dus .. dat is wat ik invul ;o) al altijd uitbetaald geweest ;o) niet dat dat zo vaak is maar toch ;o)
0 Vind ik leuk's
Hartelijk bedankt voor alle reacties! nu is dat probleem ook weer de wereld uit gelukkig
0 Vind ik leuk's
Haha, dan heb ik het inderdaad altijd verkeerd gedaan. En er nog nooit problemen mee gehad! :d
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
Ik doe altijd het adres van het hoofdkantoor van mijn bank. Bij Tonybet toen ook nog gevraagd of dat goed was en uiteindelijk is het goedgekomen met uitbetalen (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.